Skravletråd

Å du og du det hørtes godt ut!!! Kyllingrullekebab :D skulle hatt noe junkfood i nærheten nå kjenner jeg :p
Var utrolig godt også :D Vanlig kyllingkebab men det funker når lysten er stor! De vi bodde før hadde vi et sted som solgte skikkelig kurdisk rullekebab med verdens beste saus! Savn :D

He he, ja da er det vel muligheter for det... Litt skummelt å skravle inne på generelt syns jeg, virker som alle kjenner hverandre;):oops:

Tja, det gjør de jo ikke, men i skravletrådene er det en del som har skravlet en god del med hverandre. ja. Det er lov å bli med ny liekvel da.

Også har vi denne skravletråden

Og felles 2016, som vi burde kunne få litt liv på (felles for alle som har termin i 2016 eller prøver å få det, opprinnelig opprettet som felles 2014 da jeg som var FS og Lykkeliten som var gravid i et pr mnd trengte et felles sted å skravle sammen) Jeg er redd jeg ikke får henne med på felles 2016 før det er avklart ivf da, men da håper jeg at jeg får henne med, for jeg savner å skravle med henne, vi har altså skravlet sammen i et par år.

Også er det altså helt lov å slenge seg med på generell, både på skravletråder og andre diskusjoner

Dessuten skal vi ha en del tråder her inne.

Vi teller allerede ned til 12 uker.
Vi skal snakke om å fortelle det. Vi skal vel skravle om sommeren?
Vi får skjult snart, der vi kan snakke mer uten å bli gjenkjent, men mange av oss passerer 12 uker i juni? (Ve, jeg passerer 22. juni, så sånn ca halvparten av oss passerer i juni tenker jeg, fra midten og ut av mnd? Da offentligjør mange av oss det, og er ikke like redde for å gjenkjennes

Vi skal ha utstyrstråd, snart begynner folk for alvor å gå på svangerskapskontroller, vi skal... å bare vent til jeg lager et par tråder hvor jeg klassifiseres som uhygienisk og uansvarlig (hhv tøybleier og hjemmefødsel) det kan bli liv....

Vi kan ha mye gøy

Uff ja, den ligge alt for langt ned som regel! Men tror jeg kan se langt etter å få 2500 innlegg! Har nesten 300 i mai og syns det er mye :p har ikke mulighet til å sitte på bv så mye at det er en mulighet...
Hehe... Ja, det skal godt la seg gjøre å få 84 innlegg om dagen i en hel mnd!! Da må man jo ta HELT av inne på mange ulike forum her :p Vi får sikte på de litt lavere premiene.

Tja, det gjør de jo ikke, men i skravletrådene er det en del som har skravlet en god del med hverandre. ja. Det er lov å bli med ny liekvel da.

Også har vi denne skravletråden

Og felles 2016, som vi burde kunne få litt liv på (felles for alle som har termin i 2016 eller prøver å få det, opprinnelig opprettet som felles 2014 da jeg som var FS og Lykkeliten som var gravid i et pr mnd trengte et felles sted å skravle sammen) Jeg er redd jeg ikke får henne med på felles 2016 før det er avklart ivf da, men da håper jeg at jeg får henne med, for jeg savner å skravle med henne, vi har altså skravlet sammen i et par år.

Også er det altså helt lov å slenge seg med på generell, både på skravletråder og andre diskusjoner

Dessuten skal vi ha en del tråder her inne.

Vi teller allerede ned til 12 uker.
Vi skal snakke om å fortelle det. Vi skal vel skravle om sommeren?
Vi får skjult snart, der vi kan snakke mer uten å bli gjenkjent, men mange av oss passerer 12 uker i juni? (Ve, jeg passerer 22. juni, så sånn ca halvparten av oss passerer i juni tenker jeg, fra midten og ut av mnd? Da offentligjør mange av oss det, og er ikke like redde for å gjenkjennes

Vi skal ha utstyrstråd, snart begynner folk for alvor å gå på svangerskapskontroller, vi skal... å bare vent til jeg lager et par tråder hvor jeg klassifiseres som uhygienisk og uansvarlig (hhv tøybleier og hjemmefødsel) det kan bli liv....

Vi kan ha mye gøy
Ha ha, ja da kan det bli liv her inne ja ;) Jeg merker jeg skriver mer og mer jo lenger tid det går, da er det på en måte litt tryggere. Blir nok enda mer å skrive om når vi kommer over 12 uker (4. juli for min del) og det blir flere kontroller på oss alle sammen.

Jeg var aktiv her inne med annet nick med de to første men kjenner ikke igjen så mange fra den tiden nå, ingen andre jeg "kjenner" heller. Ikke så redd for å bli gjenkjent egentlig, er det noen som gjør det får det bare være, skriver ikke noe jeg ikke kan stå for :p

Ha ha, ja da kan det bli liv her inne ja ;) Jeg merker jeg skriver mer og mer jo lenger tid det går, da er det på en måte litt tryggere. Blir nok enda mer å skrive om når vi kommer over 12 uker (4. juli for min del) og det blir flere kontroller på oss alle sammen.

Jeg var aktiv her inne med annet nick med de to første men kjenner ikke igjen så mange fra den tiden nå, ingen andre jeg "kjenner" heller. Ikke så redd for å bli gjenkjent egentlig, er det noen som gjør det får det bare være, skriver ikke noe jeg ikke kan stå for :p

Jeg har kjentfolk irl på forumet her, har hatt det tidligere i alle fall, og siden jeg ikke har delt det med familien enda tenkte jeg det er litt greit om ikke et par av kusinene mine leser det her helt enda...

Hehe... Ja, det skal godt la seg gjøre å få 84 innlegg om dagen i en hel mnd!! Da må man jo ta HELT av inne på mange ulike forum her :p Vi får sikte på de litt lavere premiene.
He he, ja var det jeg fant ut også :p Da tror jeg gubben og ungene hadde blitt lettere frustrert over meg gitt :D Jeg sikter meg på de lavere premiene, selv om veska frister veldig :) Fy søren så fin!

Jeg har kjentfolk irl på forumet her, har hatt det tidligere i alle fall, og siden jeg ikke har delt det med familien enda tenkte jeg det er litt greit om ikke et par av kusinene mine leser det her helt enda...
Sant nok, men har snakket med de nærmest venninnene mine og ei kusine om at vi prøvde eller kanskje skulle prøve. Vet med sikkerhet at ingen av de er her inne, hvertfall ikke på januar hvor jeg skriver mest.

Vi har prøvd i 2,5 år, og jeg har skravlet de fleste steder, så den som vil kjenner meg igjen ;)

Åh, så akkurat en Emmaljunga vogn på face som er såååå fin! Har lyst på den, bare i brun... 2014 Mondial i skinn. *sikle* :woot:

Vi har prøvd i 2,5 år, og jeg har skravlet de fleste steder, så den som vil kjenner meg igjen ;)
Ja da er det nok litt lettere... Vi prøvde bare i 8 mnd før spira satt og var nok ikke veldig aktiv de mnd heller...

Har vært av og på her inne i mange år, meldte meg inn i 2009, då forsto eg ikkje bæret av forumet :P
Va veldig aktiv når me venta elste, men da va midt i omleggingo av forumet, så me droppa ut.
Vendte tebake når minien va på vei og e framdeles aktiv med spireliten på vei :P

Jeg kommer ikke til å klare å være så aktiv... :P Men jeg syns det at den tråden her godt kunne vært litt mer aktiv. Syns det var så mye som skjedde her inne en stund, og så har det dabba av litt. Men det er jo bare en ting å gjøre med det ;)

Ja, skravle mer

Men nå er jeg rimelig sengeklar...

Ja, kan hende det ikke hadde vært så dumt for flere :)
God Natt

Bare vent dere. Når vi passerer midnatt nå så skal jeg skravle som en foss og få 84 innlegg hveeer dag. Dere kommer til å bli møkklei av meg I juni ;) Hohoho

Hjelp! ;-)

Bare vent dere. Når vi passerer midnatt nå så skal jeg skravle som en foss og få 84 innlegg hveeer dag. Dere kommer til å bli møkklei av meg I juni ;) Hohoho
Meg også.

Kanskje. Trolig ikke.

Back
Topp