Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med spire og velkommenHenger meg på denne skravletråden Ny her inne. Termin 17 januar. er desverre alene om graviditeten, så godt å ha noen å snakke med her inne da jeg ikke har fortalt det til så mange enda☺
SA bare at jeg kjører fordi det er det enkleste. Tenkte det var muligheter for å bli avslørt i løpet av kvelden, men null stress!Ahaa, da blir det litt mer vanskelig jaJeg tror at jeg da bare hadde fortalt det jeg
![]()
Gratulerer og velkommen til ossHenger meg på denne skravletråden Ny her inne. Termin 17 januar. er desverre alene om graviditeten, så godt å ha noen å snakke med her inne da jeg ikke har fortalt det til så mange enda☺
Lykke til! De fleste blir jo glad for en sånn nyhet uansett hvordan omstendighetene erKvalm som fy:/... Satser på at det roer seg etterhvert. Null matlyst nå.
I dag skal pappaen min få vite om graviditeten. Kjenner jeg gruer meg litt. Hvordan vil han reagere på at datteren hans som er alene skal få barn??:/ Satser hvertfall på at det går fint og at han støtter meg 100%. Håper alle får en fin søndag![]()
Så bra.Da har pappa fått beskjeden, gikk over all forventning![]()