Skravletråd

Har brukt hodepinekortet en del ganger i det siste, jeg. Men så er jeg voldsomt plaget med spenningshodepine og migrene ellers også da.

Henger meg på denne skravletråden Ny her inne. Termin 17 januar. er desverre alene om graviditeten, så godt å ha noen å snakke med her inne da jeg ikke har fortalt det til så mange enda☺

Henger meg på denne skravletråden Ny her inne. Termin 17 januar. er desverre alene om graviditeten, så godt å ha noen å snakke med her inne da jeg ikke har fortalt det til så mange enda☺
Gratulerer med spire og velkommen :) Så leit at du er alene om svangerskapet, da er det ekstra godt å ha noen å skravle med her inne.

Ahaa, da blir det litt mer vanskelig ja :P Jeg tror at jeg da bare hadde fortalt det jeg :)
SA bare at jeg kjører fordi det er det enkleste. Tenkte det var muligheter for å bli avslørt i løpet av kvelden, men null stress! :-) Er bare så fantastisk dårlig til å lyve! Men så lenge ingen spør så er jo alt i orden...! Også traff jeg en tidligere kollega/venninne på butikken rett før jeg skulle treffe de andre, og hun fortalte at hun er 11 uker på vei. Da klarte jeg ikke å holde meg og måtte si at jeg er 8 uker på vei!! Så fikk jeg delt det med noen da :-P Håper bare ikke hun sprer det til noen andre... Er i grunnen ikke SÅ gode venninner at jeg stoler helt på at hun holder tett :-( Jaja, får se... God natt folkens :-)

Det er deilig å ligge i senga og slappe av, det er jo ganske tidlig enda, klokka er ikke sju engang.

Ungene kom litt over seks, nå er de installert foran tv med hver sin banan. Mannen sover.

Jeg får bare ikke sove mer nå, jeg tar meg en dubb utpå dagen tenker jeg.

Men da er spm. Skal jeg ligge her og slappe av? Eller stå opp og rydde kjøkkenet? Det ser ikke ut, men en time så er det nok strøkent tenker jeg. Det hadde mannen elsket, han hater at kjøkkenet er rotete.

Jeg rekker det jo før frokost antakelig...

Kjedelig, men han ville bli glad.

Også spøker det i bakhodet at mine foreldre kan finne på å dukke opp, eldstemann fikk ny sykkel i går og de vil se på at han prøver å lære! Det er derved enten denne eller neste søndag da, pappa har et stort prosjekt i hagen så han er ute og jobber hver eneste dag, men søndag er helligdag. I så fall er det jo kjekt å shine både kjellergangen (inngang nede) og stue og kjøkken egentlig...

Ehh, ligger her enda. Stå opp nå, kanskje?

Det demrer for meg hvorfor kjøkkenet (og resten av huset) ser ut som det gjør.
En effektiv time?

Jeg er sliten, bekkenet minner om at jeg skal løpe ved siden av en gutt som lærer å sykle, holde sykkelen, litt senere i dag.

Rydde kjøkken et gørr kjedelig og litt slitsomt. Kjøkkenet skinner slett ikke, men klokka tilsier at jeg bør vekke mannen og begynne å lage frokost, for han skal jobbe en del timer i dag.

Kvalm som fy:/... Satser på at det roer seg etterhvert. Null matlyst nå.
I dag skal pappaen min få vite om graviditeten. Kjenner jeg gruer meg litt. Hvordan vil han reagere på at datteren hans som er alene skal få barn??:/ Satser hvertfall på at det går fint og at han støtter meg 100%. Håper alle får en fin søndag:)

Kvalm som fy:/... Satser på at det roer seg etterhvert. Null matlyst nå.
I dag skal pappaen min få vite om graviditeten. Kjenner jeg gruer meg litt. Hvordan vil han reagere på at datteren hans som er alene skal få barn??:/ Satser hvertfall på at det går fint og at han støtter meg 100%. Håper alle får en fin søndag:)
Lykke til! De fleste blir jo glad for en sånn nyhet uansett hvordan omstendighetene er :)

Lykke til, ja.

Det går nok helst bra, enten med en gang eller når han har fått tenkt seg litt om.

Våknet alt for tidlig i dag, klarte heldigvis å sovne igjen og sov til 9.30 :eek: Det kan jeg ikke huske sist jeg gjorde! Ganske behagelig morgen her, gutta boys ble bedt til fetteren sin så mannen har reist med de dit. Har fått tatt meg en lang dusj uten noen som må på do eller bare MÅ spørre mamma om noe, spist frokost i ro og fred og nå sitter jeg i sofaen og ser med gru på at vinduene mine seriøst trenger en vask... Burde egentlig tørket støv og vasket gulv også men energien er ikke helt på topp i dag. Tror en runde med støvsugeren får holde i dag, kan vaske gulvet i morgen :rolleyes:

Dusj har jeg planer om i løpet av dagen, men da legger jeg meg på senga etterpå.. og sovner. Så det tenker jeg at jeg gjør rett etter lunsj eller middag.

Jeg burde rydde, tørke støv, støvsuge og moppe. Vel, vi ser hvor langt bekkenet holder.

Var i besta sin 80årsdag i går. Trodde kjolen jeg hadde på sjulte litt ihvertfall men kusinen min bare: øøøøøøh og glodde på magen min. Har du baby i magen eller? HaHaha fy søren så flaut. Så så jeg meg i speilet i profil og tenken HVA i huleste går det virkelig an å ha sååååå stor utstående mage? Og jeg har alltid hatt flat mage og ikke noe særlig mye fett på kroppen. Sååå ble skikkelig busted i går! Jaja...

Tror jeg skal prøve å kutte ut kaffen... blir skikkelig oppblåst i magen av den :( men jeg som er såååå glad i kaffe. Trenger ikke være mer enn en kopp om dagen, men den kaffekosen i sofaen om morran er jo bare såå digg! Men men er ikke noe poeng i hvis jeg bare blir uvel...

Vi har vært ute å gått på lang tur. Blir skikkelig annpusten og sliten, men har jo bare godt av det egentlig.. går en aktiv sommer i møte og har ikke tid til å være i dårlig form :)

Jeg håper alle har en bedre dag og helg en min. Jeg klarte i går å strekke en muskel rett under venstre øret og nedover halsen. Høgger til en grusom smerte som varer i 10 sek. Heldigvis litt bedre nå men blitt så stiv i nakken av det. Håper bare jeg kommer meg på jobb i morgen. Jeg som hadde tenkt meg på flyshow og besøke familien i dag. Har bare ligget på sofaen :p

Tilbringer dagen i sengen med romantiske filmer på tvn! Det er så herlig med tv på rommet-hotellfølelse! Vi har nettopp fått det:)

Back
Topp