Skravletråd

dette er forresten det rareste jeg har opplevd på lenge: i høst hadde jeg og en kollega en samtale om barn og slikt. Ingen av oss har barn fra før, og ingen av oss "innrømte" at vi prøvde. i det siste har hun vært veldig stille og blitt småirritert, så i dag måtte jeg spørre om noe var galt. Det var det ikke. Hun er også gravid! Ikke nok med det, men kun to uker lenger enn meg. Måtte selvsagt si noe jeg også, men sant dette var kult?

Bah... Stappmett!! Laget kyllingsalat til kvelds med masse avokado og aioli :D Nam! Nå begynner snart Ønskebarna på TVNorge, måå se det selv om jeg så det sist ;)

Aff, jeg er så lei av at jeg hver kveld skal spise meg kvalm! :P

Åh det stikker så fælt nedi der!! Velger å tro at det er livmora som jobber, men er redd for å begynne å blø! IKM i dag...

Jeg har 44 ( 45 innlegg nå) på skravle i vei så jeg kommer opp i 50, og kan få bli med i skjult gruppe :)

Reiste meg opp fra sofaen og måtte bråstoppe, fikk skikkelig strekk på ene siden... Godt å kjenne at det skjer noe :D

Syns noen skal fortelle lille trollet på 16mnd at det ikke er morgen klokka 05.45 :/ Trøtt! Bra jeg har hjemmedag/permisjonsdag og kan sove når hun sover ;-)

Syns noen skal fortelle lille trollet på 16mnd at det ikke er morgen klokka 05.45 :/ Trøtt! Bra jeg har hjemmedag/permisjonsdag og kan sove når hun sover ;-)
Ahhh... Føler med deg. Fint du kan ta deg en hvil midt på dagen.
Jeg synes noen burde fortelle vekkeklokka mi at det er alt for tidlig å begynne å bråke kl 0630 ;)

Vil bare ønske dere alle en flott dag damer :) Her ligger skyene omtrent ned til asfalten men håper det letter litt i løpet av dagen. Ble vekt av 6 åringen i dag, han hadde våknet tidlig og ordnet overraskelse til meg. Vekte meg med en skål oppskjært frukt på senga :D Nydelige store/lille knotten min :Heartred Legg til en stor iskaffe som står på benken nå så kan jeg ikke be om en bedre start på dagen!

I dag startet 2-åringen dagen kl 05:25. YEY! Da blei det iPad og film på sengen så mora fikk slappe av en time til :p siden det ble så tidlig morgen i dag ble de luksusfrokost med jordbær og mager vaniljekesam:) ble ikke så aller værst start allikevel til tross for jeg er stuuuuuptrøtt. Ha en fin dag :)
ImageUploadedByBV Forum1432102872.634453.jpg

Last edited:
God morgen :) Idag er jeg hjemme fra jobb så jeg skal ligge på sofaen å slappe av i dag. Bare en tur på butikken.

Vurderer å lage stekt ris og innbakt kylling men vet ikke om jeg orker :p

Ahhh... Føler med deg. Fint du kan ta deg en hvil midt på dagen.
Jeg synes noen burde fortelle vekkeklokka mi at det er alt for tidlig å begynne å bråke kl 0630 ;)

Da var jeg alt på jobb ;-)

I dag startet 2-åringen dagen kl 05:25. YEY! Da blei det iPad og film på sengen så mora fikk slappe av en time til :p siden det ble så tidlig morgen i dag ble de luksusfrokost med jordbær og mager vaniljekesam:) ble ikke så aller værst start allikevel til tross for jeg er stuuuuuptrøtt. Ha en fin dag :)
Vis vedlegget 118194
Godt du fikk kvilt litt ekstra :) den frokosten var sikkert super god!! :D

God morgen alle sammen. Da er jeg og på vei på jobb. Fri i går, så ekstra tungt å stå opp i dag :p
Men håper dagen går raskt! Selv om jeg vet jeg kommer til å slite med å holde meg våken gjennom arbeidsdagen.

Back
Topp