Skravletråd

Wæææææ! :wideyed::wideyed:

Ser vi har terminer i slutten av januar nå, så nå er det ikke lenge til februar folket melder seg inn i februar..:wideyed: Hjelpes, så fort det går:eek::D

Ikke lenge nei.

Når folk begynner å melde seg inn i februar er det vel kanskje tid for å snakke om navn på skjult, tilgangsansvalig og denslags

Det blir bra med skjult ja :)

Endelig!!! Nå har jeg slengt meg i sofaen med en deilig iskaffe, godt å ha alt på stell til i morgen :p I dag har jeg både fått vasket hus og duker, plantet blomster i krukker og kurver og handlet resten til i morgen... Pluss gått to turer med hunden, en lang og en kortere. Deilig å slappe av resten av dagen med god samvittighet :D Og jammen kom ikke gubben og gutta hjem med roser til meg :Heartpink

Er ikke det utrolig mange fra termingruppen vår som har fått sa? Er det normalt? Har kjent at jeg har blitt stresset av det og henger mindre og mindre her på forum pga det. Synes det er altfor trist. :(

Er ikke det utrolig mange fra termingruppen vår som har fått sa? Er det normalt? Har kjent at jeg har blitt stresset av det og henger mindre og mindre her på forum pga det. Synes det er altfor trist. :(
Satt akkurat og tenkte på det samme... synes det har vært veldig mange de siste dagene og kjenner at jeg blir livredd :( krysser fingre og tær for oss som er igjen ❤

Jeg har også tenkt på hvor mange som har hatt SA. Er det normalt. Håper virkelig at det går bra for resten av oss.

Ja det er dessverre mange her inne nå som har fått sa :( Men dessverre så er det ganske vanlig, folk orker bare ikke å snakke om det fordi det er vondt, så da virker det uvanlig med så mange sa :( Men krysser alt jeg kan for at det skal gå bra med resten av oss!

Det er svært vanlig, særlig nå siden folk tester så tidelig at man finner det ut, før var mensen kanskje bare er par dager sen, nå har man da visst om det i ei uke. Irl vet vi bare gjerne ikke om det, de fleste har jo ikke fortalt det til noen enda

jeg ble sykmeldt etter sist sa. det er knall tøft. og har et inntrykk av at sånt snakker man ikke om, å at folk ikke tror at det er vont for de som ønsker barnet i magen! sender en tanke til alle de som opplevde det idag , den 17 mai ! <3

Det er knalltøft ja. Snart to år siden jeg mistet, jeg skulle hatt i februar 14, nå håper jeg denne sitter

På en sånn dag som dette må jo være fælt.

Det er vel sånn at omtrent 20% av alle graviditeter ender i at man mister.... De aller aller fleste mister jo, som Sara sier, I den tiden man skulle hatt mensen. Så mange vet ikke om det engang.

Jeg synes også det er skikkelig mange som faller fra her nå. Krysser fingrene for at resten av spirene klorer seg fast.

Synes det var mange i dag ja, logger på etter en feiring med familien og kost oss, det var et trist syn med så mange sånne tråder på en sånn festdag.

Det er 1 av 4 som mister. Og ca 50% av alle svangerskap ender i sa. (Av De som vet og de som ikke vet) så det er ganske vanlig. Jeg er også en av de.
Snakket minst mulig om det i begynnelsen men klarer å si det til flere nå.

Ja uff, var ikke noe koselig å logge på til så mange sånne tråder i kveld, håper det ikke blir flere...

Jeg skjønner jo at det er sånn statistikken er. Dette er ganske nytt for meg med planlegging av barn og å få barn, de venninnene mine som har blitt gravid ble enten gravid på første forsøk eller ikke prøvd. Og alle fullførte svangerskap uten sa. Vet selv ikke om jeg har hatt sa tidligere og har ikke egentlig behov for å vite det heller. Jeg tror jeg hadde taklet veldig dårlig hvis jeg skulle mistet nå 7+3 og vil helst ikke tenke på det. Derfor blir jeg så lei meg og får så vondt i hjertet av å se på alle som mister her inne <3

Ja det er skikkelig trist å se. Vet jo vi ikke har statistikken med oss tidlig, men nå begynner jo de fleste å bikke den tiden da man bare har en forsinket mens... :-(

Vet så altfor godt selv hvor vondt det er å miste :( håper jeg har fått min "kvote" med 2 SA i løpet av et halvt år... og at det går bra denne gangen! Nei, nå skal alle vi som er igjen her ha spirene våre i magen leeeeenge ;)

Dere er fantastiske jenter som fortjener det alle sammen ❤ og håper at de som har mistet kommer snart igjen :)

Back
Topp