Skravletråd

Så gøy! Liker dine barn det? :)
Finnbiff liker de begge to og minsten liker lutefisk. Jeg er vokst opp med fisk og rein, og mannen er vokst opp med elg og rådyr så her er det mix av det beste fra begge tradisjoner ;) Fisk er vel det de liker minst, men de er blitt flinker nå enn de var.

Finnbiff liker de begge to og minsten liker lutefisk. Jeg er vokst opp med fisk og rein, og mannen er vokst opp med elg og rådyr så her er det mix av det beste fra begge tradisjoner ;) Fisk er vel det de liker minst, men de er blitt flinker nå enn de var.
D er jo kjempebra :-) vi har også vokst opp med d :-) får alltid høre at jeg var rar da jeg var lita, ville ikke ha grønnsaker og kjøtt men fisk! D ville jeg ha, og gjerne spekesild og lutefisk, fiskeretter som andre barn ikke likte :-P

D er jo kjempebra :) vi har også vokst opp med d :) får alltid høre at jeg var rar da jeg var lita, ville ikke ha grønnsaker og kjøtt men fisk! D ville jeg ha, og gjerne spekesild og lutefisk, fiskeretter som andre barn ikke likte :p
Godt det er flere av oss! Uff, nå begynte jeg å drømme meg bort til kongekrabbe, måsegg og tørrfisk :rolleyes: Tror det må bli en skikkelig Finnmarkstur når lille er født :D

Jeg har så dårlig samvittighet for at jeg ikke klarer å spise sunt :( Frukt og grønt vokser i munnen på meg. Vil bare ha karbohydrater. Uff, ikke bra.

Du må stryke så langt nede at folk flest ikke kaller det magen da, livmora er nedenfor trusekanten...

Det hadde vi i går...

Back
Topp