JennyAngelica
Betatt av forumet
Har du prøvd sånne sea-bands? Det fungerte for meg iallefallFytti katta så dårlig jeg er i kroppen... Blir kvalm bare jeg snur litt fort på meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du prøvd sånne sea-bands? Det fungerte for meg iallefallFytti katta så dårlig jeg er i kroppen... Blir kvalm bare jeg snur litt fort på meg.
Finnbiff liker de begge to og minsten liker lutefisk. Jeg er vokst opp med fisk og rein, og mannen er vokst opp med elg og rådyr så her er det mix av det beste fra begge tradisjonerSå gøy! Liker dine barn det?![]()
Jeg har så lyst på sorbet-is!er det vanlig å få cravings allerede i uke 6?
![]()
Det er jo det enklesteDet er vel mest vanlig å ha lyst på ting, akkurat som man hadde før man ble gravid, og skylde på svangerskapet![]()
He he, jeg hadde dilla på youghurtisen på 7-11 fra tiiiidlig med nr. 2Jeg har så lyst på sorbet-is!er det vanlig å få cravings allerede i uke 6?
![]()
Aha... Takk. Det fikk jeg jo låne av ei venninne sist jeg var gravid. Har dem enda her ett sted. Kjenner at jeg ikke kommer til å overleve uten dem denne gangen heller.Har du prøvd sånne sea-bands? Det fungerte for meg iallefallikke kvalm så lenge jeg har dem på
![]()
D er jo kjempebraFinnbiff liker de begge to og minsten liker lutefisk. Jeg er vokst opp med fisk og rein, og mannen er vokst opp med elg og rådyr så her er det mix av det beste fra begge tradisjonerFisk er vel det de liker minst, men de er blitt flinker nå enn de var.
Godt det er flere av oss! Uff, nå begynte jeg å drømme meg bort til kongekrabbe, måsegg og tørrfiskD er jo kjempebravi har også vokst opp med d
får alltid høre at jeg var rar da jeg var lita, ville ikke ha grønnsaker og kjøtt men fisk! D ville jeg ha, og gjerne spekesild og lutefisk, fiskeretter som andre barn ikke likte
![]()
Åh, nå fikk jeg skikkelig lyst på tørrfisk!Godt det er flere av oss! Uff, nå begynte jeg å drømme meg bort til kongekrabbe, måsegg og tørrfiskTror det må bli en skikkelig Finnmarkstur når lille er født
![]()
Der er vi to ;-)Jeg er så sulten !!!! Jeg prøver å spise epler, yoghurt, havregryn og sånt. GI MEG ET OSTESMØRBRØD, gjerne 5 !
Da er vi 4Da er vi tre![]()
Ja jeg også leste det i dagDette står om babyen uke 7:
Barnet kan allerede nå reagere på berøring. Det kjenner at du stryker hendene over magen.
Det hadde jeg ikke trodd!!!![]()
![]()
http://www.mammanett.no/graviditet/uke/7