Skravletråd

Har akkurat kommet hjem fra tur vi. Mannen sprang halvmaraton i dag, jeg og guttungen gikk på kjøpesenter ;-) Så nå ligger jeg vel fortjent på sofaen hjemme og kjenner at det drar i magen ;-) Godt å kjenne at det skjer noe, blir så beroliget av det :)
Hi hi, det syns jeg også ;) Syns det er helt fantastisk for hver murring jeg merker :p

Jeg har hatt en hormonfylt dag! Alt mannen har gjort og sagt i dag har vært helt feil!! Og til og med treåringen har gått meg på nervene :-( Men har kommet oss gjennom en grei dag tross alt. Ungen er nå strålende fornøyd med barne-tv og litt lørdagsgodt. Og jeg har nettopp kjøpt noen brukte gravidklær :-D

Har en fin, men slitsom dag, så jeg er veldig klar for å kollapse på sofaen når jeg har fått ungene i seng

Hatt en fin og rolig lørdag :) jeg har fått rettet litt på en bunke med mattetentamener, kvilt to ganger, storhandla på rema og fått tatt helgevasken :) toåringen har fått nytt dukkehus, så hun har gått mye på selvstyr i dag. Nå skal jeg snart ut til en venninne på babyprat og snop. Hihi.

Ungene sover, og mor sitter under pleddet med pc og ser jordmødrene (2007-sesongen) på tv (fra pc da)

Livet er ikke så ille.

Ligger på sofaen med prison break maraton, brus, snacks og godis! :-D

Hihi, ettersom det er kosekveld alene så sitter man å ser fifty shades of grey og drikker cola til den store heltemedaljen! God helg, jenter!

Kvelden går til å krangle med bf til eldstemann... Han nekter faen meg å betale for samvær og mener jeg skal stå for de utgiftene fordi han betaler barnebidrag :@
Noe så unødvendig å måtte bruke tiden på. Irriterende at du må bruke tid og krefter på det. Er jo klart at han får stå for utgifter når han har ungen.

Nå er unga i seng og jeg har sett jordmødrene fra torsdag på fem, guuuud så rørt jeg blir da :p Har sittet å tørket tårer hele episoden. Nå er det sløving i sofaen resten av kvelden mens jeg venter på mannen.

Nå krangler jeg igjen med 5 åring som ikke vil sove. Blir snart gal av at det skal Være en kamp hver eneste kveld. Ho ligger i sengen, men står opp hvert 15 min, sånn holder ho det gående gjerne til kl 22.

Testetøs:smiley-angelic003 sikkert den største!!! Med titalls ebay tester liggende, og tre vanlige cb bak meg, så skal jeg klinke til med ukesindikator i morgen...
Skal nevnes at hormonene jeg har gått på gir falsk positivt utslag, så da har jeg også testet som en gal, bare for og være sikker på at testen blir sterkere ikke svakere... Hehe...

Noe så unødvendig å måtte bruke tiden på. Irriterende at du må bruke tid og krefter på det. Er jo klart at han får stå for utgifter når han har ungen.
Han ødelegger veldig mye for meg og sambo nå. Så i tillegg tok hormonene overhånd, så tror han aner ugler i moser allerede. Er møkk lei av at han slår seg vrang hver gang det kommer til samvær og penger.

Nå krangler jeg igjen med 5 åring som ikke vil sove. Blir snart gal av at det skal Være en kamp hver eneste kveld. Ho ligger i sengen, men står opp hvert 15 min, sånn holder ho det gående gjerne til kl 22.
Uff, vet akkurat hvordan det er! Vår minste på 6 år har holdt på sånn siden han kunne stå opp av senga selv, opp og styre så fort jeg la han i senga igjen, kunne fint holde på til midnatt uten stopp. Forferdelig slitsomt og frustrerende! Han har generelt veldig mye energi og blir lett sint, utredet på BUP og fått melatonin for 6 mnd siden. Nytt liv! Utrolig hvor mye søvn gjør... Sender en oppmuntrende klem, håper hun sovner snart :) Ikke gi ho oppmerksomhet eller gå inn i diskusjon (jada, vet at det er lettere sagt enn gjort :p). Eneste som fungerer her hvis han har en dårlig kveld nå er å gjenta mange ganger, rolig at han skal legge seg og overse all annen oppførsel og prating.

Uff, vet akkurat hvordan det er! Vår minste på 6 år har holdt på sånn siden han kunne stå opp av senga selv, opp og styre så fort jeg la han i senga igjen, kunne fint holde på til midnatt uten stopp. Forferdelig slitsomt og frustrerende! Han har generelt veldig mye energi og blir lett sint, utredet på BUP og fått melatonin for 6 mnd siden. Nytt liv! Utrolig hvor mye søvn gjør... Sender en oppmuntrende klem, håper hun sovner snart :) Ikke gi ho oppmerksomhet eller gå inn i diskusjon (jada, vet at det er lettere sagt enn gjort :p). Eneste som fungerer her hvis han har en dårlig kveld nå er å gjenta mange ganger, rolig at han skal legge seg og overse all annen oppførsel og prating.

Høres akkurat ut som ho her.
Energibunt døgnet rundt.
Jeg prøver å Være rolig og ikke si så mye. Men er ikke alltid like lett. Spesielt nå om dagen når jeg bare har lyst til å få slappet av på sofaen om kvelden.
Får håpe det blir litt bedre nå når sommeren kommer og ho er mer ute og får brukt opp litt mer energi.

Høres akkurat ut som ho her.
Energibunt døgnet rundt.
Jeg prøver å Være rolig og ikke si så mye. Men er ikke alltid like lett. Spesielt nå om dagen når jeg bare har lyst til å få slappet av på sofaen om kvelden.
Får håpe det blir litt bedre nå når sommeren kommer og ho er mer ute og får brukt opp litt mer energi.
Uff, ja det pleier å hjelpe her også... Samtidig må vi ha veldig strenge rutiner året rundt, har kanskje 5-10 kvelder i året han legger seg senere enn normalt (ødelegger minst en uke). Blir han overtrøtt er det helt kjørt! Mye energi kan jeg takle helt fint, men dette sinnet han får når ting ikke går som han hadde tenkt gjør meg lettere gal :excited001 Vi er superglad for at det finnes hjelp å få og at vi stod på krava for å få hjelp til å håndtere det...

Vi skravler litt lite (eller, litt lite i denne, og en del andre steder) når jeg må på side 3 for å finne skravletråden, altså!

Nå har jeg sett hele jordmødrene 2007-sesongen fra nrk, så da startet jeg på 2011-sesongen like godt.

10f94025092961551be3231a8b33bf63

Jeg koser meg med mitt Disney-broderi :-)

Vi skravler litt lite (eller, litt lite i denne, og en del andre steder) når jeg må på side 3 for å finne skravletråden, altså!

Nå har jeg sett hele jordmødrene 2007-sesongen fra nrk, så da startet jeg på 2011-sesongen like godt.
Utrolig kjekt med jordmødrene :) jeg så de sist jeg var gravid, men tror jeg må ta en runde til ;) er 2011 siste sesong?

Tror jeg skal begynne nå med en gang å se på det. Jeg ville egentlig se siste episode neste sommer. Men gubben ser på film. :confused:

Back
Topp