Skravletråd

Forresten...
Skal til jm i morgen og da er det 6 dager igjen til termin. Er det vanlig at hun da sjekker noe mer enn ellers? Pleier å levere urinprøve, snakke sammen og så ligger jeg på benken der hun kjenner på hvordan baby ligger og sjekker hjertelyden.
Bare lurer på om hun i morgen kommer til å sjekke mer nedentil, eller noe sånt....?

Det gjorde de ikke med meg med de andre to ungene.

Med denne her nå jeg huske å avbestille den timen jeg har tre dager før termin. Trolig får vel helsestasjonen beskjed om at jeg har født før den timen, men greit å si fra

Er absolutt ikke helt fornøyd med å stå alene med så mye! Men ting er ikke helt svarthvitt... :-P Vi er uenige om mye når det gjelder oppdragelse og dessverre har det sakte, men sikkert gått over til at jeg gjør alt fordi da får jeg gjort ting på min måte. Er litt sær jeg og da ;-)
Skjønner. Av og til lettere å bare gjøre ting selv ja:) Men om det løser noe i lengden er kanskje en annen sak :p Ikke alltid lett å tenke på det. Er dette deres andre barn?

Nå begynner jeg å bli skikkelig utolmodig! Samtidig som jeg er kjempe spent og nervøs for denne lille som snart kommer. Snodig følelse :-P vil at den skal komme snart samtidig som jeg syns den godt kan holde seg inne litt til...
Enig! Jeg vil ikke at han skal komme før uke 37 (4 dager igjen) selvsagt. Men jeg har fryktelig lyst til å se han snart. Gleder meg masse:) Men ja.. Må prøve å ikke tenke så mye på det, for da blir jeg utålmodig fort:p Kan fort hende jeg går til termin og over med denne, selv om nr. 1 kom litt før.

Skjønner. Av og til lettere å bare gjøre ting selv ja:) Men om det løser noe i lengden er kanskje en annen sak :p Ikke alltid lett å tenke på det. Er dette deres andre barn?
Vårt andre felles barn, også har han en datter fra før og ;-)

Holde seg inne til over nytt år ser ikke ut til å bli noe problem her :-) jeg vil helst den skal holde seg inne til 10 januar for vi frar til svigers i morgen og planen er å være borte til da. Har mest lyst å føde hjemme og ikke 8 timer biltur..! Men ja er kjempespent og utolmodig nå! :-P godt vi er fler :-) det her er jo min første lille men det er jo alltid spennende med nytt liv!

Hva??? Klokken er 08.20 og jeg har sover hele natten uten å måtte på do? Kan ikke stemme :p Jeg har sovet.. Uten å våkne utallige ganger og uten å ikke få sove igjen..
Føler meg som er nytt menneske :p

Lille har heller ikke våknet ennå.. :) Dette er jo helt sjokkfremmende :p

Hva??? Klokken er 08.20 og jeg har sover hele natten uten å måtte på do? Kan ikke stemme :p Jeg har sovet.. Uten å våkne utallige ganger og uten å ikke få sove igjen..
Føler meg som er nytt menneske :p

Lille har heller ikke våknet ennå.. :) Dette er jo helt sjokkfremmende :p

Å så deilig! Jeg har begynt å ikke få sove om kvelden og våkne lys våken midt på natta. Kroppen min trenger visst ikke søvn mener den, men om dagen orker jeg jo fint lite :-P tror den fysiske energien ikke henger med den mentale :P

Søvn ble det lite av i natt. Lå for det meste våken frem til rundt 6, sovnet litt da så jeg fikk et par timer. Lei av å ikke få sove!

Etter jm time blei jeg sendt til sykehuset da det var tvil om leie. Og jaggu meg så ligger hun i tverrleie. Skal på ny kontroll på nyåret om ikke noe skjer før den tid.

Å så deilig! Jeg har begynt å ikke få sove om kvelden og våkne lys våken midt på natta. Kroppen min trenger visst ikke søvn mener den, men om dagen orker jeg jo fint lite :-P tror den fysiske energien ikke henger med den mentale :P
Huff ja, det er frustrerende!! Håper det ikke er en langvarig greie!!

Huff ja, det er frustrerende!! Håper det ikke er en langvarig greie!!

Egentlig medt facinerende. Syns nesten kroppen virker til å forberede seg på babyen som kommer med påfølgende mindre nattesøvn :-P

Akkurat i dag har alt tatt av.

Dro på stallen kl 0700
så rett på kliniken med hesten kl1000

så kom hjem og var ferdig på stallen kl 1400.

så var det handle inn hyller,
bukse til gubben,
hente barnevognen og bilsete som ENDELIG har kommet
og kjøpe inn nyttårsmat kom inn døra for 5 min siden

Ennå så glemte jeg å kjøpe mer av den forferdelige medisinene til halsbrannen, men skal på Sykehuset i morgen og ta den siste UL regner jeg med, for nå rett etter nytt år skal han ut;P tror ikke han har mer plass inni der;P

Haha, jo det er jo sant. At man må vennes på litt mindre søvn er jo for så vidt bare lurt! Men kjedelig når man egentlig har mulighet til å sove.. :p

Joda! :P Jeg fikk sovet litt i bilen i dag så jeg er litt opplagt til å være med svigerfamilien i kveld! ;-)

Akkurat i dag har alt tatt av.

Dro på stallen kl 0700
så rett på kliniken med hesten kl1000

så kom hjem og var ferdig på stallen kl 1400.

så var det handle inn hyller,
bukse til gubben,
hente barnevognen og bilsete som ENDELIG har kommet
og kjøpe inn nyttårsmat kom inn døra for 5 min siden

Ennå så glemte jeg å kjøpe mer av den forferdelige medisinene til halsbrannen, men skal på Sykehuset i morgen og ta den siste UL regner jeg med, for nå rett etter nytt år skal han ut;P tror ikke han har mer plass inni der;P
Fy flate, du er sprek! Jeg klarte knapt nok å holde følge med handlevogna når gubben trilla, og det var det for meg :D

Fy flate, du er sprek! Jeg klarte knapt nok å holde følge med handlevogna når gubben trilla, og det var det for meg :D

Hadde ikke valg, men lover deg at alt etter kl 1400 gikk VELDIG sakte gubben bærte meg igjen den siste avdelingen på meny og inn i bilen omtrent!

JM blir ikke happy i meg i morgen, hun var ikke det sist gang jeg hadde et slik dag før jeg dukket opp jævelig og trøtt på timen med henne!

Hoi! Dagens ryddeøkt unnagjort.. Og som vanlig tøyde jeg den litt langt. Så nå blir det sofaen resten av kvelden enten jeg vil eller ei:p
Skal leie film i kveld og det blir koselig:)

Back
Topp