Skravletråd

Her og, ytterst sjelden :/
Ikke en gang nå som ho har feber og er pjusk er det godt nok. Men samtidig er det veldig greit ho roer seg godt i senga si også! Men bare innimellom hadde jo vært greit! Litt som lørdagsgodis, liksom ;)

Sover ofte på meg på kvelden fortsatt :P det er jo koselig da :) selv om jeg synes hun kan begynne å legge seg kl 7 i egen seng snart :P
Her legger ho seg i senga si mellom 19 og 20. Skal vel ikke klage på det heller.. :p

ER DU GÆÆRN? Tar ikke i de greiene med henda, fyttirakkern! Ja, jeg får ut hele! Har en flåttlasso! Kanskje er en sånn du har kjøpt?
Hahaha :D
Åja sånn penn man trykker på?

Den her er en sånn liten jekk (hehe) man skyver under flåtten også skal man liksom snurre rundt også løsner den.. Visstnok :P gjenstår å se om det funker!

Ikke en gang nå som ho har feber og er pjusk er det godt nok. Men samtidig er det veldig greit ho roer seg godt i senga si også! Men bare innimellom hadde jo vært greit! Litt som lørdagsgodis, liksom ;)
Ikke sant! Han sover vanligvis godt i bæreselen da, nærmeste jeg kommer :)

Hahaha :D
Åja sånn penn man trykker på?

Den her er en sånn liten jekk (hehe) man skyver under flåtten også skal man liksom snurre rundt også løsner den.. Visstnok :P gjenstår å se om det funker!
Ja, en sånn! :D Den er kjempeenkel å bruke, og man slipper å ta i de monsterdyra!

Ikke sant! Han sover vanligvis godt i bæreselen da, nærmeste jeg kommer :)
Det er også uaktuelt her... Nærmeste jeg kommer er etter frokostflaska om pappaen har reist på jobb. Da ligger ho i nestet i vår seng. ;)

Ja, gjør det! :) men får håpe din funker, kjedelig å legge ut penger på flåtten.. :p

Hehe ja :) min tålte ikke flåtthalsbånd, fikk en voldsom hudinfeksjon og måtte gå på antibiotika i 2 mnd så er redd for å prøve dråper og.. Men vet det finnes en liten dings å ha rundt halsen som lager en lav klikkelyd som flåtten ikke liker eller noe ?! Må Google litt..

Back
Topp