Skravletråd

Kose dere på tur.
Her skal jeg bake.

Så er det foreldresamtale i barnehagen
Bake hva? Lurer på om jeg skal bake brød jeg :) hvis jeg orker :P

Spennede med samtale :) får dere en slags tilbakemelding på utvikling osv? Eller er det bare ift trivsel og praktiske ting og sånn?

Økedøgn eller holder han på sånn alltid?? :o
Han har alltid våkna mange ganger for å spise på natt, men de siste 2-3 ukene har han våkna ekstremt mye.. Ikke alltid pga mat tror jeg, selv om det bare er puppen som får han til å sovne igjen. HS mente det var utviklingstrinn :/ vi starta med bittelitt grøt i går og håper det skal hjelpe litt :) og vi har slutta med nestet.. Så han roter rundt oppi senga :P

Ååja :) hadde lyst til å sende O med sambo på jobb :D haha :D makan til mamma-plager! Ikke får han nok søvn selv heller :/

Hvordan var deres natt?

Haha ja det hadde vært noe, tviler på de hadde fått gjort stort på jobb :P

Første del av natta var ok, hun la seg i egen seng halv 10 og sov til 11 (våkna vel litt da vi la oss) sov videre i egen seng til halv 2 da tok jeg henne over til meg og etter det ble det veeeeeldig masse pupping :P orket ikke se på klokka, det var ofte i alle fall. Virker som hun sover bedre i egen seng egentlig..

Haha ja det hadde vært noe, tviler på de hadde fått gjort stort på jobb :P

Første del av natta var ok, hun la seg i egen seng halv 10 og sov til 11 (våkna vel litt da vi la oss) sov videre i egen seng til halv 2 da tok jeg henne over til meg og etter det ble det veeeeeldig masse pupping :P orket ikke se på klokka, det var ofte i alle fall. Virker som hun sover bedre i egen seng egentlig..
Spørs om han hadde tatt over showet der ja :P og damene på kontoret er visst helt tussete etter å se bilder ig videoer av han, så de hadde sikkert klikka om han hadde kommet selv :D

Min sover best alene. Vært sånn siden vi var innlagt på sykehuset da han var 6 uker. Måtte ligge i barnesenga der pga at han lå med ledninger og div og fortsatte med det da vi kom hjem :) noen ganger savner jeg å ha han oppi.. Kose litt :) men det blir vel senere en gang det :)

Bake hva? Lurer på om jeg skal bake brød jeg :) hvis jeg orker :p

Spennede med samtale :) får dere en slags tilbakemelding på utvikling osv? Eller er det bare ift trivsel og praktiske ting og sånn?

Jeg bakte brød i går, da var jeg tom for glutenfritt til meg selv.
Marsipankake og cup cakes. Kaken gjenstår bare pynt.

Ja alltid spennende det. I hovedsak trivsel og praktisk . Er det noe spesielt så tas det opp, om hun syns han for eks hadde hengt etter på språk. Det er generelt om hvordan han har det i barnehagen. Hvordan han passer inn etc.
Vet han kan være en liten ramp, så blir gøy å høre;)

Spørs om han hadde tatt over showet der ja :p og damene på kontoret er visst helt tussete etter å se bilder ig videoer av han, så de hadde sikkert klikka om han hadde kommet selv :D

Min sover best alene. Vært sånn siden vi var innlagt på sykehuset da han var 6 uker. Måtte ligge i barnesenga der pga at han lå med ledninger og div og fortsatte med det da vi kom hjem :) noen ganger savner jeg å ha han oppi.. Kose litt :) men det blir vel senere en gang det :)

Hehe herlig da :D

Ja men jeg får ikke lagt henne over igjen :P Da våkner hun igjen :o Ammer jeg henne oppi senga (lener meg bare over til henne for vi har en slags bedside crib) da trenger jeg ikke flytte på henne. Men kan ikke amme bare den ene puppen hele natta heller :P

Jeg bakte brød i går, da var jeg tom for glutenfritt til meg selv.
Marsipankake og cup cakes. Kaken gjenstår bare pynt.

Ja alltid spennende det. I hovedsak trivsel og praktisk . Er det noe spesielt så tas det opp, om hun syns han for eks hadde hengt etter på språk. Det er generelt om hvordan han har det i barnehagen. Hvordan han passer inn etc.
Vet han kan være en liten ramp, så blir gøy å høre;)
Nam, cup cakes :D til dere selv?

Hihi, ha da blir det spennende å høre :D

Hehe herlig da :D

Ja men jeg får ikke lagt henne over igjen :P Da våkner hun igjen :o Ammer jeg henne oppi senga (lener meg bare over til henne for vi har en slags bedside crib) da trenger jeg ikke flytte på henne. Men kan ikke amme bare den ene puppen hele natta heller :P
Hihi, nei da blir det skeiv-pupp :P går seg vel til :)

Hvordan er det med grøt nå?

Hihi, nei da blir det skeiv-pupp :p går seg vel til :)

Hvordan er det med grøt nå?

Jada innen skolealder kanskje haha

Hun får grøt på kvelden :) Nå har jeg mosa en avokado, en banan og ett eple med stavmikser og fryst ned i isbitbrett. Så da koker jeg opp vann, har i en isbitterning og når den er smelta har jeg oppi litt grøtpulver til det blir passe tykt og da er det som regel akkurat passe varmt også. Så da blir det grøt med litt smak :)

Det er så typisk. Var på vei ut døra for å ta toget inn til drammen, men der står det noen som skulle ta vedlikehold av varmepumpa, gitt.

Kunne sikkert bedt ham komme en annen dag, men tenkte at siden han likevel hadde tatt turen - så får heller jeg være litt forsinket.

Sendte melding til mannen, han og hadde glemt av hele greia (og informere meg i samme slengen? :P)

Det er så typisk. Var på vei ut døra for å ta toget inn til drammen, men der står det noen som skulle ta vedlikehold av varmepumpa, gitt.

Kunne sikkert bedt ham komme en annen dag, men tenkte at siden han likevel hadde tatt turen - så får heller jeg være litt forsinket.

Sendte melding til mannen, han og hadde glemt av hele greia (og informere meg i samme slengen? :p)

Ahhh kjedelig.

De er nå så mange plasser...så de tåler nok rot;)
Haha, ja - han hadde en på 11mnd selv sa han. Han syntes det var helt innafor

(huset så helt greit ut, men kjøkkenbenken var full av ting som ikke har noen annen plass. Er så klart opp der han skal for å sjekke pumpen)

Bare litt flaut der og da :)

Haha, ja - han hadde en på 11mnd selv sa han. Han syntes det var helt innafor

(huset så helt greit ut, men kjøkkenbenken var full av ting som ikke har noen annen plass. Er så klart opp der han skal for å sjekke pumpen)

Bare litt flaut der og da :)

Har kjent på den selv før. Elektriker osv. Men vi som brys oss mest og ikke de heldigvis:P;)

Samme her :p

Skal straks spise lunsj - må bare komme frem først

Ble 2 brødskiver med syltetøy, 1 kopp kakao og litt brus:P

Sendte melding til mannen, han og hadde glemt av hele greia (og informere meg i samme slengen? :P)
Typisk :/ håper det er fort gjort :D

Back
Topp