Bake hva? Lurer på om jeg skal bake brød jegKose dere på tur.
Her skal jeg bake.
Så er det foreldresamtale i barnehagen
Spennede med samtale
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bake hva? Lurer på om jeg skal bake brød jegKose dere på tur.
Her skal jeg bake.
Så er det foreldresamtale i barnehagen
Han har alltid våkna mange ganger for å spise på natt, men de siste 2-3 ukene har han våkna ekstremt mye.. Ikke alltid pga mat tror jeg, selv om det bare er puppen som får han til å sovne igjen. HS mente det var utviklingstrinn :/ vi starta med bittelitt grøt i går og håper det skal hjelpe littØkedøgn eller holder han på sånn alltid??![]()
ÅåjaGrøssSnooze litt på sofaen i dag du da
![]()
Ååjahadde lyst til å sende O med sambo på jobb
haha
makan til mamma-plager! Ikke får han nok søvn selv heller :/
Hvordan var deres natt?
Spørs om han hadde tatt over showet der jaHaha ja det hadde vært noe, tviler på de hadde fått gjort stort på jobb
Første del av natta var ok, hun la seg i egen seng halv 10 og sov til 11 (våkna vel litt da vi la oss) sov videre i egen seng til halv 2 da tok jeg henne over til meg og etter det ble det veeeeeldig masse puppingorket ikke se på klokka, det var ofte i alle fall. Virker som hun sover bedre i egen seng egentlig..
Bake hva? Lurer på om jeg skal bake brød jeghvis jeg orker
Spennede med samtalefår dere en slags tilbakemelding på utvikling osv? Eller er det bare ift trivsel og praktiske ting og sånn?
Spørs om han hadde tatt over showet der jaog damene på kontoret er visst helt tussete etter å se bilder ig videoer av han, så de hadde sikkert klikka om han hadde kommet selv
![]()
Min sover best alene. Vært sånn siden vi var innlagt på sykehuset da han var 6 uker. Måtte ligge i barnesenga der pga at han lå med ledninger og div og fortsatte med det da vi kom hjemnoen ganger savner jeg å ha han oppi.. Kose litt
men det blir vel senere en gang det
![]()
Nam, cup cakesJeg bakte brød i går, da var jeg tom for glutenfritt til meg selv.
Marsipankake og cup cakes. Kaken gjenstår bare pynt.
Ja alltid spennende det. I hovedsak trivsel og praktisk . Er det noe spesielt så tas det opp, om hun syns han for eks hadde hengt etter på språk. Det er generelt om hvordan han har det i barnehagen. Hvordan han passer inn etc.
Vet han kan være en liten ramp, så blir gøy å høre![]()
Hihi, nei da blir det skeiv-puppHehe herlig da![]()
Ja men jeg får ikke lagt henne over igjenDa våkner hun igjen
Ammer jeg henne oppi senga (lener meg bare over til henne for vi har en slags bedside crib) da trenger jeg ikke flytte på henne. Men kan ikke amme bare den ene puppen hele natta heller
![]()
Hihi, nei da blir det skeiv-puppgår seg vel til
Hvordan er det med grøt nå?
Nam, cup cakestil dere selv?
Hihi, ha da blir det spennende å høre![]()
Det er så typisk. Var på vei ut døra for å ta toget inn til drammen, men der står det noen som skulle ta vedlikehold av varmepumpa, gitt.
Kunne sikkert bedt ham komme en annen dag, men tenkte at siden han likevel hadde tatt turen - så får heller jeg være litt forsinket.
Sendte melding til mannen, han og hadde glemt av hele greia (og informere meg i samme slengen?)
De er nå så mange plasser...så de tåler nok rotIkke var det ryddet, heller :O
Haha, ja - han hadde en på 11mnd selv sa han. Han syntes det var helt innaforDe er nå så mange plasser...så de tåler nok rot![]()
Samme herSuuuuulten igjen....
Haha, ja - han hadde en på 11mnd selv sa han. Han syntes det var helt innafor
(huset så helt greit ut, men kjøkkenbenken var full av ting som ikke har noen annen plass. Er så klart opp der han skal for å sjekke pumpen)
Bare litt flaut der og da![]()
Samme her
Skal straks spise lunsj - må bare komme frem først
Typisk :/ håper det er fort gjortDet er så typisk. Var på vei ut døra for å ta toget inn til drammen, men der står det noen som skulle ta vedlikehold av varmepumpa, gitt.
Kunne sikkert bedt ham komme en annen dag, men tenkte at siden han likevel hadde tatt turen - så får heller jeg være litt forsinket.
Sendte melding til mannen, han og hadde glemt av hele greia (og informere meg i samme slengen?)