Hehe de er så herlige nåNja, ja og nei. Er jo verdens blideste blidfis som er våken nå da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe de er så herlige nåNja, ja og nei. Er jo verdens blideste blidfis som er våken nå da![]()
Det pleier det både for liten og for storHelt klart. Sjelden vi har sånne dager så det gjorde godt![]()
Ja jeg åHuff. Håpe den synker :/
Ho pleier ikke våkne om natta.. Bør jeg ha på alarmer så jeg får målt i natt? Jeg kommer jo til å måle rett før ho blir lagt. Får se om ho har noe høy feber da. Sist hadde ho 38,5 som høyeste, men var i fin form ellers. Sov litt mer enn vanlig bare. Takk for svar!Det er helt santfølg morsinstinktet ditt
du kjenner henne best
, jeg gav han ikke i går før han sovnet. Han var fin i formen å ingen feber , men jeg så den var stigende da med 37.6. Valgte å ikke gi men fulgte med han å passet på at han ikke ble for varm. Han våknet å klinket halv 1. Da ble han målt (rektalt) til 38.5. Da fikk han stikkpille og mat før han sovnet igjen.
Tenker å at det er greit egentlig å gi de på kveld før soving slik at de har noe å sove på viss de har feber.hadde min hatt før legging så hadde jeg gitt. Det har jeg gjort med alle barna. Så ser jeg det heller an på dagtid
Ja jeg gir paracette stikkpiller![]()
Ja, som i mer enn bare en skje eller to. Nå ammer jeg først til han er mett og så får han smake bittelitt grøt. Var sånn HS anbefalte å gjøre detHva mener du med måltid, full posjon grøt eller poteter osv?
Helt klartDet pleier det både for liten og for stor![]()
Nam, ser godt ut
Skjønner...Ja, som i mer enn bare en skje eller to. Nå ammer jeg først til han er mett og så får han smake bittelitt grøt. Var sånn HS anbefalte å gjøre detetter noen ganger med grøt kan jeg prøve noe annet (grønnsaker/frukt). Og når han er 6 mnd er magen forhåpentligvis klar for grøt som måltid (grøt først, mm etterpå).
Nam, ser godt utmå bytte brokkolimosen med potetmos jeg da
![]()
Lurer noen ganger på om hun spillerHaha, ja ho er noe for seg selv! Blir så provosert av å se på ho, det koker inni meg![]()
Åånei :/ slappensen han nå da?Feberen er tilbake :/ 38.5![]()
Nei, jeg tror ho er ekte altså! Stakkar jenta hennes! Hvis ho spiller bør ho jo vinne en Oscar, for da er ho jammen godLurer noen ganger på om hun spillerhvis hun er ekte burde hun vært sperra inne
![]()
Kl7 på kvelden sier de den skal være høyestHo pleier ikke våkne om natta.. Bør jeg ha på alarmer så jeg får målt i natt? Jeg kommer jo til å måle rett før ho blir lagt. Får se om ho har noe høy feber da. Sist hadde ho 38,5 som høyeste, men var i fin form ellers. Sov litt mer enn vanlig bare. Takk for svar!Godt å ha noen å lene seg på når man er usikker!
Mhm. Sov til ti på 1 .. Å sovnet igjen nå rett over 2:/Åånei :/ slappensen han nå da?
Åja, så bra huskeregel! Takk! Det er rundt da ho pleier å få kveldsskiftet, så det passer jo bra. Hvis det ikke er untaktstilstander her i dag daKl7 på kvelden sier de den skal være høyestjeg måtte måle før siden han var trøtt
men vis du får målt da p den er OK så ville jeg heller bare sjekket henne å kjent med hånden i stedet for å vekke
du kjenner fort vis hun er feber varm
![]()
HeheSkjønner...
Nå har jeg fått lyst til å begynne selv..![]()
Den er veldig grei den jaÅja, så bra huskeregel! Takk! Det er rundt da ho pleier å få kveldsskiftet, så det passer jo bra. Hvis det ikke er untaktstilstander her i dag da![]()
De mannfolka vet ikke hva de går glipp avVi hadde ikke brokkolimos til vi heller![]()
Heheer jo ikke nødvendig, men veldig gøy
HS syntes jeg burde starte pga at han våkner så mye på natta. Så egentlig mer for min skyld enn for hans. Han legger jo på seg i superfart
![]()
Helt enigDe mannfolka vet ikke hva de går glipp av![]()