Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
UffSnuppa også stakkar. Sover og sover...hadde en dårlig natt.
Huff daFeberen er tilbake :/ 38.5![]()
Uff, neiFeberen er tilbake :/ 38.5![]()
Ja virkeligGår unna vettu![]()
HerligSnuppa våknet forresten litt i sted. rett på pupp og sovnet igjen![]()
Ja virkelig![]()
bare mat og søvn som gjelder i dag gittHerlig![]()
Men han reagerte sist også?Jaså nå sover han igjen
![]()
Jeg gav han nå for han var så slapp. Ellers er han glad og fornøyd altsåUff, neiStakkar liten.. Er han slapp og sliten også, eller? Hvor mye har han i feber for at du gir febernedsettende?
Litt deilig å med slike dager inni mellom![]()
bare mat og søvn som gjelder i dag gitt
Ja men da fikk han ikke så høy som nå :/ hadde 38.1 da på det meste å bare på kvelden . Men det varte i 3 kvelderMen han reagerte sist også?
Tar gjerne en sånn dag, jegLitt deilig å med slike dager inni mellom![]()
Er så usikker på hvor grensa går der liksom, men gjelder vel og følge morsinstinkt/magefølelse. Ikke at jeg skal gi henne ennå altså, ho ligger og sover nå. Vaksina har vel ikke rukket og komme ordentlig i gang ennåJeg gav han nå for han var så slapp. Ellers er han glad og fornøyd altså![]()
Så kjedeligTar gjerne en sånn dag, jeg
Han våknet sekundet vi stoppet, som vanlig![]()
Nja, ja og nei. Er jo verdens blideste blidfis som er våken nå daSå kjedelig![]()
Helt klart. Sjelden vi har sånne dager så det gjorde godtLitt deilig å med slike dager inni mellom![]()
Huff. Håpe den synker :/Ja men da fikk han ikke så høy som nå :/ hadde 38.1 da på det meste å bare på kvelden . Men det varte i 3 kvelder
Det er helt santEr så usikker på hvor grensa går der liksom, men gjelder vel og følge morsinstinkt/magefølelse. Ikke at jeg skal gi henne ennå altså, ho ligger og sover nå. Vaksina har vel ikke rukket og komme ordentlig i gang ennåMen sånn til i natt (når det alltid skal skje), så er det greit å ha hørt litt andre erfaringer. Gir du stikkpille?
Lurt å la han avgjøre sikkertI starten var jeg veldig forsiktig, men nå lar jeg ham avgjøre. Han spiser til han ikke viser interesse lenger. Ikke at det er så mye, heller dablir kanskje to spiseskjeer med grøt totalt, med litt sviske/plommemos i
![]()