Skravletråd

Snuppa våknet forresten litt i sted. rett på pupp og sovnet igjen:P

Jeg gav han nå for han var så slapp. Ellers er han glad og fornøyd altså :)
Er så usikker på hvor grensa går der liksom, men gjelder vel og følge morsinstinkt/magefølelse. Ikke at jeg skal gi henne ennå altså, ho ligger og sover nå. Vaksina har vel ikke rukket og komme ordentlig i gang ennå :p Men sånn til i natt (når det alltid skal skje), så er det greit å ha hørt litt andre erfaringer. Gir du stikkpille?

Er så usikker på hvor grensa går der liksom, men gjelder vel og følge morsinstinkt/magefølelse. Ikke at jeg skal gi henne ennå altså, ho ligger og sover nå. Vaksina har vel ikke rukket og komme ordentlig i gang ennå :p Men sånn til i natt (når det alltid skal skje), så er det greit å ha hørt litt andre erfaringer. Gir du stikkpille?
Det er helt sant :) følg morsinstinktet ditt :) du kjenner henne best :), jeg gav han ikke i går før han sovnet. Han var fin i formen å ingen feber , men jeg så den var stigende da med 37.6. Valgte å ikke gi men fulgte med han å passet på at han ikke ble for varm. Han våknet å klynket halv 1. Da ble han målt (rektalt) til 38.5. Da fikk han stikkpille og mat før han sovnet igjen.
Tenker å at det er greit egentlig å gi de på kveld før soving slik at de har noe å sove på viss de har feber.hadde min hatt før legging så hadde jeg gitt. Det har jeg gjort med alle barna. Så ser jeg det heller an på dagtid :)
Ja jeg gir paracette stikkpiller :)

I starten var jeg veldig forsiktig, men nå lar jeg ham avgjøre. Han spiser til han ikke viser interesse lenger. Ikke at det er så mye, heller da :) blir kanskje to spiseskjeer med grøt totalt, med litt sviske/plommemos i :)
Lurt å la han avgjøre sikkert :) tror min kunne spist mer i dag, men tør ikke gi så mye med en gang :P

Back
Topp