Skravletråd

Ja kjempestas! Ho er helt i hundre idag! Stas å få muffins på senga og lov å spise den FØR frokost :p

Ja familien kommer etterpå! Feirer med barnehagen til helgen :)
Åhh herlig. Hva har hun fått i gave av dere:)?
Kan du skjønne hadde vært mega happy med muffins på senga selv:P:D

Så kos. :) Når hadde dere første barnehagebursdag?:)
Her blir jo OJ 3år.

Da har jeg bytta til sportsdel på søskenvogna og bestilt solskjerm til tvilling/søskenvogn :)
Bagen på søskenvogna er så liten og hun blir så sinna når hun ikke får se noe så da prøver vi.. blir spennende å prøve etterpå :)
Uff gruer meg til å bytte jeg :p men håper det går mye bedre nå :D

Ikke sant :D mi jente strakk seg sånn nå i påsken så jeg værbitte med en del klær å noen bunadsko :D men hadde da virkelig ikke trengt å komme med blomster :D så ufattelig snillt :D

Det er så hyggelig med slike naboer.
Våre nærmeste er veldig kjekke.
De har 4 gutter:eek:

Åhh herlig. Hva har hun fått i gave av dere:)?
Kan du skjønne hadde vært mega happy med muffins på senga selv:P:D

Så kos. :) Når hadde dere første barnehagebursdag?:)
Her blir jo OJ 3år.

Feiret første gang ifjor :) hadde drøyd hadde det ikke vært for at de andre barna har feiret, og da kommer maset hit også :p

av oss fikk hun ridebukse, ridehjelm, to børster og sikkerhetsvest. Hun skal nemlig begynne å ri sammen med mammaen sin. Så ho var helt i hundre over at nå ble vi like i stallen

Feiret første gang ifjor :) hadde drøyd hadde det ikke vært for at de andre barna har feiret, og da kommer maset hit også :p

av oss fikk hun ridebukse, ridehjelm, to børster og sikkerhetsvest. Hun skal nemlig begynne å ri sammen med mammaen sin. Så ho var helt i hundre over at nå ble vi like i stallen

Skjønner. Ser an her, men har inntrykk av at de ikke inviterer før på storeavd. i barnehagen der borte.
Han flytter opp før han blir 3år i aug så vi får se. Han blir 3år i okt.
Syns det er gøy jeg, mannen er mer skeptisk:p

ÅÅHH så gøy. :D:D:D

Skjønner. Ser an her, men har inntrykk av at de ikke inviterer før på storeavd. i barnehagen der borte.
Han flytter opp før han blir 3år i aug så vi får se. Han blir 3år i okt.
Syns det er gøy jeg, mannen er mer skeptisk:p

ÅÅHH så gøy. :D:D:D

Veldig gøy med bursdagsfeiringer med små! Men slitsomt, og mye og vaske og rydde :p og de kommer tidsnok i masse bursdager, så greit å drøye litt :p

Veldig gøy med bursdagsfeiringer med små! Men slitsomt, og mye og vaske og rydde :p og de kommer tidsnok i masse bursdager, så greit å drøye litt :p

Ja kommer ikke til å invitere her om jeg ikke ser andre gjør det. Da drøyver vi til han blir 4år;)

Ber vaskehjelpen komme dagen etter selskapet:p

Back
Topp