Åhh så stasGratulerer så masse
Selskap i dag
?
Ja kjempestas! Ho er helt i hundre idag! Stas å få muffins på senga og lov å spise den FØR frokost
Ja familien kommer etterpå! Feirer med barnehagen til helgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh så stasGratulerer så masse
Selskap i dag
?
Snille nabo
Åhh herlig. Hva har hun fått i gave av dereJa kjempestas! Ho er helt i hundre idag! Stas å få muffins på senga og lov å spise den FØR frokost
Ja familien kommer etterpå! Feirer med barnehagen til helgen![]()
Ja jeg syntes å detLike lang som bolla miFin vekt det da!
Uff gruer meg til å bytte jegDa har jeg bytta til sportsdel på søskenvogna og bestilt solskjerm til tvilling/søskenvogn![]()
Bagen på søskenvogna er så liten og hun blir så sinna når hun ikke får se noe så da prøver vi.. blir spennende å prøve etterpå![]()
7340ååhh såå bra. hva veier han nå
Så bra da7340![]()
Ikke santSnille nabo![]()
Så herligÅhh det er gullande rent og lukter deilig![]()
Oj så herlig daSå bra da
Her skal vi den 28 april
Men på 4mnd så var hun 6,7![]()
Ikke santmi jente strakk seg sånn nå i påsken så jeg værbitte med en del klær å noen bunadsko
men hadde da virkelig ikke trengt å komme med blomster
så ufattelig snillt
![]()
Åhh herlig. Hva har hun fått i gave av dere?
Kan du skjønne hadde vært mega happy med muffins på senga selv
Så kos.Når hadde dere første barnehagebursdag?
Her blir jo OJ 3år.
Oj så herlig damin var 6,5 på 4 mnd så har virkelig lagt godt på seg
![]()
Feiret første gang ifjorhadde drøyd hadde det ikke vært for at de andre barna har feiret, og da kommer maset hit også
av oss fikk hun ridebukse, ridehjelm, to børster og sikkerhetsvest. Hun skal nemlig begynne å ri sammen med mammaen sin. Så ho var helt i hundre over at nå ble vi like i stallen
Skjønner. Ser an her, men har inntrykk av at de ikke inviterer før på storeavd. i barnehagen der borte.
Han flytter opp før han blir 3år i aug så vi får se. Han blir 3år i okt.
Syns det er gøy jeg, mannen er mer skeptisk
ÅÅHH så gøy.![]()
Veldig gøy med bursdagsfeiringer med små! Men slitsomt, og mye og vaske og ryddeog de kommer tidsnok i masse bursdager, så greit å drøye litt
![]()
Oj 4 stk.Det er så hyggelig med slike naboer.
Våre nærmeste er veldig kjekke.
De har 4 gutter![]()