Skravletråd

Hihi joda :)
hun sovner lettere hvis jeg triller "skikkelig" ute og ikke bare inne så tenkte jeg skulle få lagt henne litt før. Hun sovna ikke før halv ti i kveld uansett da :P men før meg i alle fall :D da sovna hun på puppen, la henne i senga si og da våkna hun men lå å skravla en stund også sovnet hun :o hva skjer :o hun pleier å måtte ha puppen! Woop woop :D
Men var så trøtt så jeg har også lagt meg nå da :P

Usjda er det vaksina fortsatt? Håper han er i tipp topp form i morgen :) :)
Så flink å sovne alene :D jeg legger meg også tidlig :) spes når O legger seg sent :P

God morgen alle sammen :D

Her har vi endelig hatt en god natt å ligger allerede å sover igjen :p
Så nå skal jeg kose meg med greys fra i går :p
Senere blir det 5 mnd kontroll . Gleder meg til å måle men den vaksinen ser jeg ikke frem til :/ jammen glad at barna ikke forstår hva de går til altså :/ å det ser jo ut som om de skal stikke nålen gjennom dem :o grøss

Håper alle får en Fin dag :)
Så godt med nattesøvn :D

Lykke til på kontroll i dag :) jeg snur meg bort fra sprøyta :P

Alt bra med dere idag jenter? Her er eldstejenta 4 år idag og skal feires! Stor stas

Oi hørtes ikke greit ut:(
Nei hun har ikke hatt det så greit. Hun har heldigvis fått sovet på dagen idag da.

Hadde katta deres innom her i går forresten :) Så fin han er! Stod på verandaen med hodet inn døra ger. Spurta avgårde da han så meg da :)

Da har jeg bytta til sportsdel på søskenvogna og bestilt solskjerm til tvilling/søskenvogn :)
Bagen på søskenvogna er så liten og hun blir så sinna når hun ikke får se noe så da prøver vi.. blir spennende å prøve etterpå :)

Nei hun har ikke hatt det så greit. Hun har heldigvis fått sovet på dagen idag da.

Hadde katta deres innom her i går forresten :) Så fin han er! Stod på verandaen med hodet inn døra ger. Spurta avgårde da han så meg da :)
Så kjekt da:) litt bedre form nå da kanskje:)

Ho der altså, ho er alltid borte i gården der, bare kast ho ut: P ho har det med og gå inn til andre, men så er ho så redd også
Ho er veldig fin:)

Så kjekt da:) litt bedre form nå da kanskje:)

Ho der altså, ho er alltid borte i gården der, bare kast ho ut: P ho har det med og gå inn til andre, men så er ho så redd også
Ho er veldig fin:)
Random innlegg...
Snakket med mams i går...hun var så opptatt og kunne ikke innom før tors på giraffen:/

Back
Topp