Ja, det er alltid gøy å veie og måleNei, de skal ikke ha vaksiner hvis de er sykeFår se hva helsesøster sier... Får veid og målt lengde i hvertfall, spent på det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er alltid gøy å veie og måleNei, de skal ikke ha vaksiner hvis de er sykeFår se hva helsesøster sier... Får veid og målt lengde i hvertfall, spent på det!
Oi så rart! Her er det ofte opptatt.. men må bare ringe noen ganger så kommer jeg igjennom til slutt. Hvordan gikk det?Det er noe rart med helsestasjonen, ringte torsdag og skulle utsette en time. Gikk ikke! De la på med en gang. Samme skjer idag... har en snørrete baby, så vet ikke om hun kan få vaksine, men får ikke tak i dem så må bare reise inn der
Litt kjedelig ja, men menStor og fin snuppedumt dere må tilbake da :/
hihi ja det håper vi!!Ja, herligog ingen feber
målte ikke ila natta, men han var bare bittelitt varm. Håper han blir inspirert nå og fortsetter sånn
![]()
Det gikk greitOi så rart! Her er det ofte opptatt.. men må bare ringe noen ganger så kommer jeg igjennom til slutt. Hvordan gikk det?
Det gikk greitGråt litt når hun fikk vaksinene, men ikke så mye. Veier 7 kg og er 67 cm lang
![]()
:/ håper d fikk tatt kontrollen i dag da?Ja, og de svarer ikke på mail hellerSkal si det til dem etterpå
!
Skulle tro hun hadde tatt vaksina likevelHer sov frøkna 1t og 20 min og jeg duppet litt av på sofaen selv, zzz.. deilig![]()
Ble litt gråt her også :/ HS sa at de svir litt :/ hva sa de angående telefonen?Det gikk greitGråt litt når hun fikk vaksinene, men ikke så mye. Veier 7 kg og er 67 cm lang
![]()
Sover ute for første gang?Nå sover hun ute for første gang, håper hun har på nok klær. Må finne en ny lue og, litt liten..
Håper de er rett rundt hjørnet daholy moly! Sendte gutta p¨å kjøpesenter og de er ikke kommet hjem enda! Leggetid, hva er det liksom! Mannfolk![]()
Oi:s håper dem har kommet hjem np, eller er rett rundt hjørnetholy moly! Sendte gutta p¨å kjøpesenter og de er ikke kommet hjem enda! Leggetid, hva er det liksom! Mannfolk![]()
Litt randomholy moly! Sendte gutta p¨å kjøpesenter og de er ikke kommet hjem enda! Leggetid, hva er det liksom! Mannfolk![]()
De kom rett etter jeg postet innlegget omtrent og er kommet i seng allerede. De hadde spist kveldsmat .Håper de er rett rundt hjørnet da![]()
Åhhh serr?? når begynte det? Ringe mamma med engang!!Litt random
Men husker at vi snakket om giraffen, dem selger alt til 50 % der nå, dem skal visst ut av tista![]()
Hehe hender hun sover så lenge på dagenSkulle tro hun hadde tatt vaksina likevel![]()