Skravletråd

7005 g :D og 65 lang.

Når er din født igjen?
Her er født 14, men pga sen vaksinering første gangen så henger alt litt bak

Bra vektøkning! Flinke luringen - hjelper på å holde deg våken om natta for å spise :P

Her er født 14, men pga sen vaksinering første gangen så henger alt litt bak

Bra vektøkning! Flinke luringen - hjelper på å holde deg våken om natta for å spise :P
Hihi, ja nattmat er effektivt :D :D HS syntes synd på meg :P håpte at han var en av de som sov bedre med grøtmåltid :) må vel si meg enig ;)

Hihi, ja nattmat er effektivt :D :D HS syntes synd på meg :P håpte at han var en av de som sov bedre med grøtmåltid :) må vel si meg enig ;)
Men dere skal begynne med smaksprøver nå altså? Blir spennende

Krysser fingrene for at det fungerer!

Ferdig på kontroll :) 7005 g og 65 cm :D lagt på seg over 1 kg siden 7.3 :) HS var kjempefornøyd. Skjeler litt, så skal sjekke grundig med lege på 6 mnd (har egentlig ikke merka noe til det jeg).
Og ble rådet til å begynne med smaksprøver, sånn at han er klar for måltid ved 6 mnd. Foreslo havregrøt for det var visst fint å få testa/tilvenne gluten :)
ååhh så bra!!
blir spennende å begynne da:D
Havregrøt<3

Håpe det ikke er noe særlig med skjelingen da. hva gjør de med så små da. søss begynte med briller tidlig,men husker ikke helt når

HS sa at de stort sett reagerte likt på vaksinene, så regner med litt feber i kveld/natt :( men det får bra, han ble jo ikke dårlig :)

Håper det går bra :) Her reagerte hun ikke sist, så håper på det samme nå :)

Ajaj, litt "våt" start på dagen på dere :O

Her pleier han å vekke meg når bleia er på vei til å bli for full. Så byttet i 4tiden, så igjen 5.30 - er generelt ett bytte i de tidene uansett

Godt dere fikk sovet godt ellers da :) planer for dagen?
Det ble vått ja! Bleiene pleier å holde morgenen egentlig, men hender det skjer sånne uhell.

Har ukeshandla idag. Fornøyd med å ha fått alle middagene på plass. Desverre blir det ofte sånn at når jeg farter ute, så forstyrrer det søvnmønsteret til frøkna, og så blir hun sutrete.. så føler at jeg bærer og bærer idag.

Dere har gjort da?

Back
Topp