Æsj, så dumtFrøkna har begynt å snørre litt.. Hvordan vet jeg om hun er i ferd med å bli syk da :/ Skal jo ta vaksine i morgen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, så dumtFrøkna har begynt å snørre litt.. Hvordan vet jeg om hun er i ferd med å bli syk da :/ Skal jo ta vaksine i morgen..
Her er født 14, men pga sen vaksinering første gangen så henger alt litt bak7005 gog 65 lang.
Når er din født igjen?
JaOi oi vokst godt da!!![]()
HS sa at de stort sett reagerte likt på vaksinene, så regner med litt feber i kveld/nattHåper dere slipper reaksjon da..
Hihi, ja nattmat er effektivtHer er født 14, men pga sen vaksinering første gangen så henger alt litt bak
Bra vektøkning! Flinke luringen - hjelper på å holde deg våken om natta for å spise![]()
Men dere skal begynne med smaksprøver nå altså? Blir spennendeHihi, ja nattmat er effektivt![]()
HS syntes synd på meg
håpte at han var en av de som sov bedre med grøtmåltid
må vel si meg enig
![]()
Love it!!Oppkjøringrn til ESC begynner på lørdag![]()
Ja, blir det nåMen dere skal begynne med smaksprøver nå altså? Blir spennende
Krysser fingrene for at det fungerer!
Er barnslig glede over det hele. Er så spent på hva de forskjellige fremmer og (og nektet megselv å smugtitte på nettLove it!!
ååhh så bra!!Ferdig på kontroll7005 g og 65 cm
lagt på seg over 1 kg siden 7.3
HS var kjempefornøyd. Skjeler litt, så skal sjekke grundig med lege på 6 mnd (har egentlig ikke merka noe til det jeg).
Og ble rådet til å begynne med smaksprøver, sånn at han er klar for måltid ved 6 mnd. Foreslo havregrøt for det var visst fint å få testa/tilvenne gluten![]()
ååhh elsk!!!Oppkjøringrn til ESC begynner på lørdag![]()
Ja ser an litt så får jeg evnt ringe. Syns ikke hun virker dårlig i alle fallÆsj, så dumtringe HS i morgen tidlig og spørre?
Jahan hoppa nesten over størrelse 62 han :O
HS sa at de stort sett reagerte likt på vaksinene, så regner med litt feber i kveld/nattmen det får bra, han ble jo ikke dårlig
![]()
Så bra! Mi har vært så sutrete de siste dagene, så kjenner det hadde vært litt greit med sutt!Neimen jeg har ikke prøvd
fant ikke sutten i senga i natt
hehe
Men har har brukt den litt i dag da![]()
Det ble vått ja! Bleiene pleier å holde morgenen egentlig, men hender det skjer sånne uhell.Ajaj, litt "våt" start på dagen på dere :O
Her pleier han å vekke meg når bleia er på vei til å bli for full. Så byttet i 4tiden, så igjen 5.30 - er generelt ett bytte i de tidene uansett
Godt dere fikk sovet godt ellers daplaner for dagen?