Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkAhh sånn ja...
Det er litt kjipt da de fleste bruker jo...
Bruker kun neutral deo her
Hehe ok. Nei har forelsket meg helt i den. Lukter jo ingenting av den, men funker så bra og så bruker jeg bare body lotion.Okmed hetetoktene jeg enda har, så må jeg nok ha litt kraftigere saker enn neutral deo
![]()
Såpass ja! Haha! Fly direkte dit faktisk!Skal jeg først reise dit vil jeg shoppe litt og det er nærmest umuligGår jo fly fra Bergen og dit hahah
Ok! Fås den kjøpt i butikk eller?Hehe ok. Nei har forelsket meg helt i den. Lukter jo ingenting av den, men funker så bra og så bruker jeg bare body lotion.
Ååå, da blir han nok finBlir sort penbukse og skjorte med sløyfe i barnehagen på fotografering i morgen![]()
Ja , først fly også buss et stykke daSåpass ja! Haha! Fly direkte dit faktisk!
Har aldri vært der selv da!
Ja hihiÅåå, da blir han nok fin![]()
Er sikkert kjekt å dra dit å handle. Er det så billig der som folk skal ha det til da?Ja , først fly også buss et stykke da
Mitt søskenbarn handler veldig mye der. Hun bor i Gøteborg
Yes så jeg er ikke så dyr i driften akkurat derOk! Fås den kjøpt i butikk eller?
Spørs vel hva man skal ha, men søskenbarnet mitt får veldig mye billig der. Kvalitetsmessig helt ok. Handler klær til seg selv og nå litt til mini. Har jo merker der også, vet ikke hvordan det er i pris.Er sikkert kjekt å dra dit å handle. Er det så billig der som folk skal ha det til da?
Ja ok! Hadde vært gøy å tatt seg en tur en gangSpørs vel hva man skal ha, men søskenbarnet mitt får veldig mye billig der. Kvalitetsmessig helt ok. Handler klær til seg selv og nå litt til mini. Har jo merker der også, vet ikke hvordan det er i pris.
Hehe, må spare du, etter veskekjøpene dineYes så jeg er ikke så dyr i driften akkurat der![]()
Alltid moro med fotograferingJa hihiGleder meg alltid så enormt til å se bildene etterpå
![]()
Ja legge seg inn på hotellet eller campingen derJa ok! Hadde vært gøy å tatt seg en tur en gang![]()
Alltid moro med fotograferingVår tok i høst rett etter skolestart. Tar dere portrettbilder hver år i bhg?
De har det og ja.. eller: såklart har de det!!Ja legge seg inn på hotellet eller campingen der![]()
Haha ikke sant.Hehe, må spare du, etter veskekjøpene dine![]()
![]()
hahaha jaaa...eget hotell rett ved vettuDe har det og ja.. eller: såklart har de det!!![]()
Skal vi ta turen uten barn og mann om en stund hahaJa ok! Hadde vært gøy å tatt seg en tur en gang![]()