Skravletråd

Blir sort penbukse og skjorte med sløyfe i barnehagen på fotografering i morgen:D

Ok :) med hetetoktene jeg enda har, så må jeg nok ha litt kraftigere saker enn neutral deo :D
Hehe ok. Nei har forelsket meg helt i den. Lukter jo ingenting av den, men funker så bra og så bruker jeg bare body lotion.

Er sikkert kjekt å dra dit å handle. Er det så billig der som folk skal ha det til da?
Spørs vel hva man skal ha, men søskenbarnet mitt får veldig mye billig der. Kvalitetsmessig helt ok. Handler klær til seg selv og nå litt til mini. Har jo merker der også, vet ikke hvordan det er i pris.

Spørs vel hva man skal ha, men søskenbarnet mitt får veldig mye billig der. Kvalitetsmessig helt ok. Handler klær til seg selv og nå litt til mini. Har jo merker der også, vet ikke hvordan det er i pris.
Ja ok! Hadde vært gøy å tatt seg en tur en gang :)

Alltid moro med fotografering :) Vår tok i høst rett etter skolestart. Tar dere portrettbilder hver år i bhg?

Jeg får se om jeg kjøper nå eller ikke. Vi kjøpte en stor pakke sist gang. Han har gått ganske nøyaktig 1 år i barnehagen nå. var på denne tiden sist fotografering også. Mulig jeg kjøper et til oss selv, lerret. Får se hva jeg har på konto og hvordan bildene blir;)Portrettbilder blir tatt av alle barna ja. Og søskenfotograering for de som har søsken der.

Back
Topp