Skravletråd

Det samme til deg! Vi skal bake boller som skal nytes ute i det fine været!! Helt fantastisk vårvær her nå!

Får besøk også :)

Dere da?
Åhh så deilig med boller. Vanlige hveteboller da? :)
Vi skal på skogstur. Ha med pølser på termos:D
Så kommer svigers innom i kveld.
Skal også prøve å få laget noe til en kake som skal være ferdig til i morgen:)

Såpass ja! Høres ut som du får litt trening du da ;)
Har generelt båret mye her og, men hun trives bare i babybjørn bæresela, ig den er visst ikke helt ergonomisk riktig, så er ikke anbefalt å bruke den så mye. Manducaen vi har er hun ikke like glad i.

Men skjønner ikke hvorfor hun ikke greier å finne ro til å sovne..
Hvagjør du når han sovner da? Legger han i seng eller?
Det er vel de gamle babybjørnene som ikke er helt bra å bruke. Vi har en ny en og fysioterapeuten sa den var helt fin å bruke. Hun hadde lik selv :P (ikke at min liker å sitte i den da ;) )

Hei alle :) i går var det full fart hele dagen :) hadde svigermor, svigerfar, svigersøster, mamma og pappa her på hytta. Satte inn foringer rundt vinduene og monterte skuffer på kjøkkenet. Så ble det spekemat etterpå :D nyyydelig vær og kjempeblid liten tass :) våkna 6-7 ganger på 9 timer på natta :/ heldigvis litt bedre i natt :)

Hei alle :) i går var det full fart hele dagen :) hadde svigermor, svigerfar, svigersøster, mamma og pappa her på hytta. Satte inn foringer rundt vinduene og monterte skuffer på kjøkkenet. Så ble det spekemat etterpå :D nyyydelig vær og kjempeblid liten tass :) våkna 6-7 ganger på 9 timer på natta :/ heldigvis litt bedre i natt :)
Så bra. Mye gjort nå da.
Så spent på bad her hjemme nå som de begynner med i mai. Gleder meg. Men vanskelig å bestemme seg for design osv.

Godt han sov litt bedre i natt:)

Ja, enten det eller kanelsnurrer :) eller kanskje begge deler..
Skrøyt sånn av været jeg, men det var en dusj det så var det overskyet :(

Så kjekt, dere er flinke til å komme dere ut og finne på ting dere! Hvordan gjør du det med lillemor da når dere skal i skogen?

Så bra. Mye gjort nå da.
Så spent på bad her hjemme nå som de begynner med i mai. Gleder meg. Men vanskelig å bestemme seg for design osv.

Godt han sov litt bedre i natt:)
Ja, det er kjempevanskelig. Vi valgte "hyttestil" på badet her. Gulvfliser som ser ut som drivved, baderomsplater i grått på en langvegg og hvitbeisa panel på resten. Ble skikkelig stilig :D

Ja, enten det eller kanelsnurrer :) eller kanskje begge deler..
Skrøyt sånn av været jeg, men det var en dusj det så var det overskyet :(

Så kjekt, dere er flinke til å komme dere ut og finne på ting dere! Hvordan gjør du det med lillemor da når dere skal i skogen?
Så deilig da:)
Åhh bahh...kjipt...håpe skyene forvinner igjen!!

Ja vi er mye ute...elsker det. OJ er mer glad i å være ute enn inne.
Tar med vognen og bæresele i tilfelle. Har med vårdressen hennes som jeg slenger på om hun blir mye utenfor vognen og posen oppi der. Hun er ikke så happysnappy med bæreselen for tiden, men litt går bra.

Vognen dra jeg nå med meg innover...ikke så mye ulendt terreng...går mest der det er flatt...og ikke redd for vognen så...de er til for å brukes...haha:P

Ja, det er kjempevanskelig. Vi valgte "hyttestil" på badet her. Gulvfliser som ser ut som drivved, baderomsplater i grått på en langvegg og hvitbeisa panel på resten. Ble skikkelig stilig :D
kunne jeg fått sett bilde:D?

Åh nå ble jeg nesten litt misunnelig!!! Skogstur ja!! Det må vi prøve å komme oss i gang med igjen snart, vi og :)

Så deilig da:)
Åhh bahh...kjipt...håpe skyene forvinner igjen!!

Ja vi er mye ute...elsker det. OJ er mer glad i å være ute enn inne.
Tar med vognen og bæresele i tilfelle. Har med vårdressen hennes som jeg slenger på om hun blir mye utenfor vognen og posen oppi der. Hun er ikke så happysnappy med bæreselen for tiden, men litt går bra.

Vognen dra jeg nå med meg innover...ikke så mye ulendt terreng...går mest der det er flatt...og ikke redd for vognen så...de er til for å brukes...haha:P

Må kanskje ta fram bæreselen hennes igjen her .. Brukte den bare i den værste skrikeperioden.. Når kan de sitte framover i de?

Deilig å være ute da! Bare jeg som set for meg at det er så tungvindt med vogna.. :p men som du sier de er til for å brukes.. :)

Vi fikk 4 timer i går, storesøster var ute hele dagen med en venninne.. Såg henne bare når hun kom for å spise litt :p

Må kanskje ta fram bæreselen hennes igjen her .. Brukte den bare i den værste skrikeperioden.. Når kan de sitte framover i de?

Deilig å være ute da! Bare jeg som set for meg at det er så tungvindt med vogna.. :p men som du sier de er til for å brukes.. :)

Vi fikk 4 timer i går, storesøster var ute hele dagen med en venninne.. Såg henne bare når hun kom for å spise litt :p

Noen plasser kan det jo være det, men kommer oss alltids fremover;) Hva vogn har du?

Er vel fra 5mnd på ergobaby, men vekt sier 6,4kg så det er de jo over. :);)

Noen plasser kan det jo være det, men kommer oss alltids fremover;) Hva vogn har du?

Er vel fra 5mnd på ergobaby, men vekt sier 6,4kg så det er de jo over. :);)

Har babyjogger city elite .. Kanskje ikke den beste for terreng med 3 hjul :p Enn du?

Åkei, ja.. Langt over for å si det mildt, hehe :p

Back
Topp