Skravletråd

Bedre enn forventet, han våknet kun to ganger for mat :)

Dere da?

Så bra, godt når natten et bedre enn man forventer! :D

Vi har sovet, hele natten :) nå har pappan vært å henta henne med seg ned. Så nå ordner de til frokost mens jeg skal hoppe i dusjen!

Noe kjekt som skjer i dag da?

Sovet godt?

Her ble natten bedre enn forventet :)
Vi sover stort sett alltid godt :D våken en gang for smokken rundt halv seks :)
Så bra! Deilig når man våkner og er fornøyd med natten, bedre utgangspunkt for dagen da ;)
Noen planer i dag? :)

Så bra, godt når natten et bedre enn man forventer! :D

Vi har sovet, hele natten :) nå har pappan vært å henta henne med seg ned. Så nå ordner de til frokost mens jeg skal hoppe i dusjen!

Noe kjekt som skjer i dag da?
Ah, så deilig :)

Snille mannen! Her er det sjelden at han er ute av sengen før meg, men skal sies at han gjerne lager frokost når han først er oppe da :)

I dag skal jeg gjøre litt rent i huset, så noe det svømming :)

Dere da?

Vi sover stort sett alltid godt :D våken en gang for smokken rundt halv seks :)
Så bra! Deilig når man våkner og er fornøyd med natten, bedre utgangspunkt for dagen da ;)
Noen planer i dag? :)
Det er så greit når de tar smokk! Jeg bare tygger han på den :P

Rydde litt og svømme står for tur. Dere da?

Ah, så deilig :)

Snille mannen! Her er det sjelden at han er ute av sengen før meg, men skal sies at han gjerne lager frokost når han først er oppe da :)

I dag skal jeg gjøre litt rent i huset, så noe det svømming :)

Dere da?

Ja, han har blitt en morgenfugl det siste året.. Veldig koselig å komme ned til dekket frokostbord :)

Må vel prøvd å få rydda litt her, men er alene med jentene til i morgen da mannen akkurat har reist på tur med jobben.. Fint vær og, så må nok komme oss ut å finne på noe kjekt :)

Det er så greit når de tar smokk! Jeg bare tygger han på den :P

Rydde litt og svømme står for tur. Dere da?
Ja, det er veldig deilig! Er en god trøst det. Den er kanskje god og tygge på også? ;)
Vi skal ha hjemmelørdag! :) Vaske litt klær og sånne "morsomme" ting :p

Ja, han har blitt en morgenfugl det siste året.. Veldig koselig å komme ned til dekket frokostbord :)

Må vel prøvd å få rydda litt her, men er alene med jentene til i morgen da mannen akkurat har reist på tur med jobben.. Fint vær og, så må nok komme oss ut å finne på noe kjekt :)
Heldige som har godt vær! Her er det heller grått, men med mulighet for som utover dagen.

Oj, synes det er vanskelig å rydde med en - tvilsomt enklere med to?

Ja, det er veldig deilig! Er en god trøst det. Den er kanskje god og tygge på også? ;)
Vi skal ha hjemmelørdag! :) Vaske litt klær og sånne "morsomme" ting :p
Nja, han tygger litt og så spytter han den ut - lettere med biteringen, da :)

Koselig med hjemmelørdag også - må nok væske litt klær jeg og :P

Heldige som har godt vær! Her er det heller grått, men med mulighet for som utover dagen.

Oj, synes det er vanskelig å rydde med en - tvilsomt enklere med to?

Storesøster er jo så stor.. Hun kan innimellom få ett innfall å være med å tørke litt støv og hjelpe til .. Men kommer litt an på dagsformen :p ellers er hun flink å sitte å tegne eller leke med ponniene sine mens jeg får gjort litt! Hadde nok vært anderledes om hun hadde vært mindre..

Storesøster er jo så stor.. Hun kan innimellom få ett innfall å være med å tørke litt støv og hjelpe til .. Men kommer litt an på dagsformen :p ellers er hun flink å sitte å tegne eller leke med ponniene sine mens jeg får gjort litt! Hadde nok vært anderledes om hun hadde vært mindre..
Så flink :) er kanskje greit når de er litt større og kan hjelpe til eller i det minste holde seg opptatt mens man styrer rundt i huset :)

God morgen og god lørdag:)
Har dere for planer i dag?
Her venter vi gjester:)

Hehe ja:p men jeg tror de av ren refleks dytter ut det som kommer på tunga. Det er derfor man gir tran og slikt med sprøyte i munnviken litt langt bak:)
Sola er borte her i noen mnd på vinteren, så det feires at den er tilbake med et slags karneval i byen:) så alle utkledde går i tog, og så er det vinnere av beste kostyme og litt forskjellig. Og mange som reiser ut på kvelden da:p litt liv rett og slett:)
Det hørtes jo kjekt ut da :D Våknet til syk lillegutt vi :/

Hva tenker dere er grei ukelønn til en på 7 år og 3 mnd (1.klasse)?
Han ønsker å spare til lego..

Ja det er veldig gøy:) og i dag er det for en gangs skyld sol også:D er aldri det:p
Åå huff da:( god bedring til han! Her er hun feberfri igjen i dag:) sov til over halv ni i dag:D med en mating halv 7.

Så bra da! Hun her sov også lenge - fra halv 8 i går kveld og til 10 i dag! Men fikk mat mange ganger da :)

Takk for det, han er forkjøla og har feber stakar :(

Nja, han tygger litt og så spytter han den ut - lettere med biteringen, da :)

Koselig med hjemmelørdag også - må nok væske litt klær jeg og :P
Her er biteringen en fiasko. ;) bare henda som gjelder når det skal bites!

Uff.. Never ending story den derre klesvasken!

Innom for å ønske alle en strålende lørdag:D
Her har vi vært på et kjøpesenter og shoppet litt. Fant blant annet tidens søteste vårjakke til snuppa<3
Ellers kjøpte vi oss is:D
Når OJ våkner er det ut å øve mer på å sykle. Har jo fått seg ny sykkel. :)

Helt greit med kjøpesenter på en lør. når man er der kl. 10.00 , var nesten ingen der. Folk begynne komme når vi gikk i 12.00 tiden...veldig greit;)

Hei og hopp :)

Her ble det stans i rydding da vi sovnet tidligere i ett forsøk på å legge poden :O

Fra ta bassenget i morgen :P

Våknet til strømstans.. Litt mer kjedelig det

Innom for å ønske alle en strålende lørdag:D
Her har vi vært på et kjøpesenter og shoppet litt. Fant blant annet tidens søteste vårjakke til snuppa<3
Ellers kjøpte vi oss is:D
Når OJ våkner er det ut å øve mer på å sykle. Har jo fått seg ny sykkel. :)

Helt greit med kjøpesenter på en lør. når man er der kl. 10.00 , var nesten ingen der. Folk begynne komme når vi gikk i 12.00 tiden...veldig greit;)
Høres kjempekoselig ut! Fikk også veldig lyst på is nå!!

Back
Topp