Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innom for å ønske alle en strålende lørdag
Her har vi vært på et kjøpesenter og shoppet litt. Fant blant annet tidens søteste vårjakke til snuppa<3
Ellers kjøpte vi oss is
Når OJ våkner er det ut å øve mer på å sykle. Har jo fått seg ny sykkel.
Helt greit med kjøpesenter på en lør. når man er der kl. 10.00 , var nesten ingen der. Folk begynne komme når vi gikk i 12.00 tiden...veldig greit![]()
Hei og hopp![]()
Her ble det stans i rydding da vi sovnet tidligere i ett forsøk på å legge poden :O
Fra ta bassenget i morgen
Våknet til strømstans.. Litt mer kjedelig det
Taco er jo så godt!! Det har vi også hattProppa på tacohåper dere har hatt en fin dag, det har vi
håper lillegutt er helt fin i morgen, virker litt bedre nå i kveld
![]()
Det er en sykkel med støttehjul fra 2-4årFin dag høres det ut somhvordan sykkel?
Åå så godt daSå bra da! Hun her sov også lenge - fra halv 8 i går kveld og til 10 i dag! Men fikk mat mange ganger da
Takk for det, han er forkjøla og har feber stakar![]()
Ja, den kom heldigvis tilbake og vi fikk ordnet med lasagneHehe det kan fort skje![]()
Uffda, strømmen kommet tilbake?
Ble fint etterhvert har og. Dårlig frem til ca 14, så var det helomvendingHvordan er været hos dere? Her har det vært så nydelig i hele dag!! Så vi har nesten bare vært uteEr visst meldt fint lang tid fremover nå
![]()
Huff, et litt i samme situasjon.. Men sovnet heldigvis for 5 min siden.Hva gjør man når baby ikke greier å sovne? Nå har hun bikka over til overtrøtt for lenge siden. Ingen pupp eller byssing som hjelperHart veldig vanskelig for å finne roen i det siste, men i dag har vært ille...
Nå har hun akurat sovna her og... Mannen skulle prøve å avlaste meg men da ble det helt fullstendig klikk, og hun skrek seg helt vekk, stakkar.Huff, et litt i samme situasjon.. Men sovnet heldigvis for 5 min siden.
Tidvis har bæreselen vært eneste løsning - har mer behov for kroppskontakt en ellers
Sender søvnstøv deres vei!
Han roer seg - er gjerne en fase med krangel og hyl først, så må holde meg gående, men så pleier han å gi opp. Og etterhvert sovner han.Nå har hun akurat sovna her og... Mannen skulle prøve å avlaste meg men da ble det helt fullstendig klikk, og hun skrek seg helt vekk, stakkar.
Roer din seg i bæresela da? Eller er det mest for å avlaste armer, nakke..?
Såpass ja! Høres ut som du får litt trening du daHan roer seg - er gjerne en fase med krangel og hyl først, så må holde meg gående, men så pleier han å gi opp. Og etterhvert sovner han.
Tar mellom 5 og 20min, lenger hvis han er litt overtrøtt. Hvis ingenting annet funker tar jeg knebøy eller går opp og ned trappen med ham![]()
Men i kampen om hvem som er staest vunnet jeg enn så lenge![]()
Har også hørt det om babybjørn, men så er tips her om dagen for å gjøre den ergonomisk - mon tro om jeg finner det igjen?Såpass ja! Høres ut som du får litt trening du da![]()
Har generelt båret mye her og, men hun trives bare i babybjørn bæresela, ig den er visst ikke helt ergonomisk riktig, så er ikke anbefalt å bruke den så mye. Manducaen vi har er hun ikke like glad i.
Men skjønner ikke hvorfor hun ikke greier å finne ro til å sovne..
Hvagjør du når han sovner da? Legger han i seng eller?
Haha, aldri så galt at det ikke er godt for noeHar også hørt det om babybjørn, men så er tips her om dagen for å gjøre den ergonomisk - mon tro om jeg finner det igjen?
Blir litt ekstra trim, men har nok bare godt av det - med all sjokoladen som finner veien til meg
Kommet litt ann på. Han ønsket dessverre å våkne når jeg legger ham ned, så blir nesten litt poengløst - noen ganger går jeg rundt med ham lenge, andre ganger til jeg er sikkert på at han sover dypt nok til å overføre. Har blitt en del styr det dessverre :/
Skulle også ønske han fant roen selv.. Virket som om han kjemper alt han har for å ikke sove dessverre :/
Ja, d et er så koselig. Pleier å gi ham flaske på kvelden, så sovner han litt etter det. *når* det gårHaha, aldri så galt at det ikke er godt for noeBlir jo liiit sjokolade hernog, kan man si
![]()
Høres veldig likt ut som her. Bærer til jeg er sikker på at hun sover skikkelig. Gidder ikke legge henne i senga, for da må jeg fly frem og tilbake hele kvelden. Så har henne sammen med meg i sofaen til jeg legger meg.
Noen kvelder sovner hun på puppen. Det er det beste, for da kan hun bare sove i armene mine mens jeg sitter i sofaen.
Det er en sykkel med støttehjul fra 2-4årHar sånn foreldrestang på som vi kjøpte ved siden av
![]()
Hvordan er været hos dere? Her har det vært så nydelig i hele dag!! Så vi har nesten bare vært uteEr visst meldt fint lang tid fremover nå
![]()
Takk nei håper ikke flere blir syke daÅå så godt da
Huff, håper han blir fort frisk og at ikke dere andre blir smitta.