Skravletråd

Ja takk, håper det :) Går opp og ned..
Hun sover på puppen, snuppa di?
Ja ikke sant. Når man tror st "yes endelig er vi inne i en god rutme" så forandrer det på seg igjen :D
Hehe, ja hun sover på puppen enda. Me jeg sover bedre om natta enn jeg gjorde før likevel. Kanskje litt fordi hun faktisk sover roligere enn før og ikke mister tak hele tiden , og litt fordi jeg har blitt så vant til å ha henne der.. :P

Nei, det er lite i hvert fall! Vil helst snakke med meg :D Så hvis jeg skal gjøre no må jeg ofte velge mellom å gjøre det mens hun skriker på gulvet, eller med henne i bæresele. Blir ofte bæresele.
Håpe det blir bæresele da ja;)

Her liker hun seg ikke godt i den for tiden. Vurderer selge hele greia

Hei du :D Ingen planer. R jobber både lørdag og søndag, så vet ikke helt hva vi skal finne på. Dere da?
Okej:P kjedelog at han skal jobbe hele helga da
nei vi har ingen planer, håper på pent vær så vi kan være litt ute:p blir vel en lekedate iallefall:)

Ja ikke sant. Når man tror st "yes endelig er vi inne i en god rutme" så forandrer det på seg igjen :D
Hehe, ja hun sover på puppen enda. Me jeg sover bedre om natta enn jeg gjorde før likevel. Kanskje litt fordi hun faktisk sover roligere enn før og ikke mister tak hele tiden , og litt fordi jeg har blitt så vant til å ha henne der.. :p
hihi ikke sant :) Bra det da :)

Back
Topp