Det hørtes godt ut![]()
Veldig godt... Spiser enten havregryn med melk eller havregrøt hver morgen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes godt ut![]()
Er maks 20 sek på ryggen han her og. Men trives godt på magen, så han blir ikke så fort utålmodig nåog jaggu har han ikke krype/åle teknikken klar :O bøyer det ene benet og skyver i fra. Kommer ikke av flekken da
men skyver seg rundt omkring med hendene
![]()
Har gått å venta på vektnedgangen i flere mnd nå, men må nok bare biteni det sure eple og kjøpe inn nytt og større![]()
Hihi, er så morsomt når det skjerLille er så søt når han ligger på gulvetser på lekene sine, spreller med føttene og skyver seg bakover
og ser forvirra ut han oppdager at han er lengre unna de
![]()
tror det er ett eller annet som skjer hos småen ogsåEnten så har han/jeg spist noe han ikke fordøyer ellers så er det utviklingstrinn - grinete og ikke sulten
(da ble det bæresele, så får vi se hvor lenge det fungerer)
har aldri vært nødt til å bysse for å få han til å sove men det måtte jeg jaggu i dag 
Tror nok det er utviklingen, siden de fleste erfarer forandring -tror det er ett eller annet som skjer hos småen ogsåhar aldri vært nødt til å bysse for å få han til å sove men det måtte jeg jaggu i dag
![]()
hehe men det er sykt godt daHavregrøt! Blir visst aldri lei![]()
hehe ser den.ja takk hehe.. men litt langt unna![]()
kjipt . her er oikke så gale i dag faktiskNeimenn så var det gråvær i dag også da gitt![]()
ka ost er ridderost igjen? Må handles da jaNystekt havrebrødmed ridderost
er helt skrapa i skap og kjøleskap
bra sambo kommer hjem snart
![]()
Bytte dag? Kake mot sint unge? Hahahada var jeg fin på håret igjen
sjokoladekake i ovnen![]()
Haha, får nok ikke på meg dine klærfremdeles 6 kg fra startvekt og 10 kg fra trivselsvekt
![]()
hehe njaaa...kan ta han noen timer så lenge du sparer halve kakenBytte dag? Kake mot sint unge? Hahaha
Ja har litt dilla på dethehe men det er sykt godt da
hihi så herlig. her er det puppetid nåLille er så søt når han ligger på gulvetser på lekene sine, spreller med føttene og skyver seg bakover
og ser forvirra ut han oppdager at han er lengre unna de
![]()
skjønner det godtJa har litt dilla på det![]()
Ohhhhhhhhda var jeg fin på håret igjen
sjokoladekake i ovnen![]()