Skravletråd

Er maks 20 sek på ryggen han her og. Men trives godt på magen, så han blir ikke så fort utålmodig nå :D og jaggu har han ikke krype/åle teknikken klar :O bøyer det ene benet og skyver i fra. Kommer ikke av flekken da :p men skyver seg rundt omkring med hendene :)

Ikke dårlig det da :D :D Flink! Her prøver hun seg litt opp med rumpa :D

Lille er så søt når han ligger på gulvet :) ser på lekene sine, spreller med føttene og skyver seg bakover ;) og ser forvirra ut han oppdager at han er lengre unna de ;)
Hihi, er så morsomt når det skjer :P

Fått på vaskemaskin nr 2, oppvaskmaskin og vært ute med hunden :D Postmannen kom da vi var ute, hvorfor kommer det ALDRI post når jeg ser postmannen??? Akkurat som om han ikke vil legge oppi hvis han ser meg, haha :D

Enten så har han/jeg spist noe han ikke fordøyer ellers så er det utviklingstrinn - grinete og ikke sulten
(da ble det bæresele, så får vi se hvor lenge det fungerer)

Enten så har han/jeg spist noe han ikke fordøyer ellers så er det utviklingstrinn - grinete og ikke sulten
(da ble det bæresele, så får vi se hvor lenge det fungerer)
tror det er ett eller annet som skjer hos småen også :sorry: har aldri vært nødt til å bysse for å få han til å sove men det måtte jeg jaggu i dag :wideyed:

tror det er ett eller annet som skjer hos småen også :sorry: har aldri vært nødt til å bysse for å få han til å sove men det måtte jeg jaggu i dag :wideyed:
Tror nok det er utviklingen, siden de fleste erfarer forandring -

Han sovnet til slutt i selen.. Typisk at det er nå jeg må på do..

Lille er så søt når han ligger på gulvet :) ser på lekene sine, spreller med føttene og skyver seg bakover ;) og ser forvirra ut han oppdager at han er lengre unna de ;)
hihi så herlig. her er det puppetid nå

Back
Topp