Akkurat i det jeg skrev den melding våkna han her åAaah da så
Ble en tur opp her. Bleie og mer pupp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat i det jeg skrev den melding våkna han her åAaah da så
Ble en tur opp her. Bleie og mer pupp
ahh til deg selv jaKlærSommerklær. Skal snart til Spania, og passer ikke alt fra i fjor så
![]()
I morgen skal jeg passe dattra til en vennine, så skal bli veldig spennende og ha en på1.5 år og en på 4 mnd alenePlaner for i morgen da?
Åå så braDe var visst usikre på om de skulle stoppe etter sesong 3 eller ikke. Men ble en til gitt![]()
Tror han har sovnet igjen nå, gjenstår å se det daAkkurat i det jeg skrev den melding våkna han her å![]()
Krysser fingrene for at han sover godt nåTror han har sovnet igjen nå, gjenstår å se det da
Hest på stand?Hvis du skulle lage en kake til en som har følgende interesser hvordan hadde den sett ut da...
Hester
Reiseliv
og bøker/lesing
Akkurat det samme som i dag, men satser på at han lar meg støvsuge denne gangen. I dag var det ikke snakk om..Planer for i morgen da?
hehe travelt det.I morgen skal jeg passe dattra til en vennine, så skal bli veldig spennende og ha en på1.5 år og en på 4 mnd alenedu da?
Hihi den er bra daHar blitt hekta på Orange is the new blackakkurat som det var det jeg trengte nå, en serie som sluker tid
![]()
hehe.
Boken daHest på stand?
Frisør.Akkurat det samme som i dag, men satser på at han lar meg støvsuge denne gangen. I dag var det ikke snakk om..
Du da?
Noe nytt som har kommet?Smakt de sure sjødyrene fra laban?![]()
Nei, men jeg er ingen stor fan av surgodisSmakt de sure sjødyrene fra laban?![]()
Hehe, blitt blandede følelser egentlig. Men mest fornøydOi. stor forandring da. Liker det?
Blir veldig travelthehe travelt det.![]()
Nææhh vet ikke...men de er sykt gode!!!Noe nytt som har kommet?har med andre ord ikke smakt de nei
![]()