Skravletråd

Var innom nov 15 på facebook og ser at noen har begynt så smått med brødskiver :O stakkar min lille har ikke fått noe han :P

Ja, hun var det! Når hun sov i bilstolen da vi kom ned, burde hun egentlig ha sovet en times tid til. Så hun var kjempesliten.

Jada, fant litt sommertøy til både den ene og den andre :) Ikke alt jeg passer av sommertøyet fra i fjor, så måtte ha litt nytt ;)
Jeg må også ha en del nye sommerklær ;)

Har flydd opp og ned og ammet siden 19 nå håper jeg han sover en stund:P nå blir og se ifall det er noe spennende på tven, ikke så lenge til det blie nattan her altså:P
Har hatt litt likt, da. Prøvde også å legge han 19,men tok han med ned - så ventet vi til nesten 20, da sluknet han med en gang.

Finner du noe å se på?

Ja, hun var det! Når hun sov i bilstolen da vi kom ned, burde hun egentlig ha sovet en times tid til. Så hun var kjempesliten.

Jada, fant litt sommertøy til både den ene og den andre :) Ikke alt jeg passer av sommertøyet fra i fjor, så måtte ha litt nytt ;)
Deilig med nytt da:D

Har hatt litt likt, da. Prøvde også å legge han 19,men tok han med ned - så ventet vi til nesten 20, da sluknet han med en gang.

Finner du noe å se på?
Godt:) her sovner hn alltid 19-1930, men spiser 3-4 ganger i løpet av 2 timer:P

Hehe jeg kom aldri så langt som og sette på tven engang:P haha

Godt:) her sovner hn alltid 19-1930, men spiser 3-4 ganger i løpet av 2 timer:P

Hehe jeg kom aldri så langt som og sette på tven engang:P haha
Ganske lett søvn i starten? Min sover gjerne 4t første strekket - så spiser han når jeg legger meg :)

Men ble påan igjen på deg?

Ganske lett søvn i starten? Min sover gjerne 4t første strekket - så spiser han når jeg legger meg :)

Men ble påan igjen på deg?
Veldig, men han sover utrolig lett, våkner for ingenting. Så han sover ikke bra før etter vi har lagt oss og det blir helt stille:P

Nei jeg glemte bort hele tven i face og babyverden:P hehe

Veldig, men han sover utrolig lett, våkner for ingenting. Så han sover ikke bra før etter vi har lagt oss og det blir helt stille:P

Nei jeg glemte bort hele tven i face og babyverden:P hehe
Aaah da så :)

Ble en tur opp her. Bleie og mer pupp

Back
Topp