Klærhandlet mat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klærhandlet mat?
Nei visste ikke hvor mange det var heller jegJeg digga dendu vet det kommer sesong 4 om ikke lenge?
Jeg må også ha en del nye sommerklærJa, hun var det! Når hun sov i bilstolen da vi kom ned, burde hun egentlig ha sovet en times tid til. Så hun var kjempesliten.
Jada, fant litt sommertøy til både den ene og den andreIkke alt jeg passer av sommertøyet fra i fjor, så måtte ha litt nytt
![]()
Har hatt litt likt, da. Prøvde også å legge han 19,men tok han med ned - så ventet vi til nesten 20, da sluknet han med en gang.Har flydd opp og ned og ammet siden 19 nå håper jeg han sover en stundnå blir og se ifall det er noe spennende på tven, ikke så lenge til det blie nattan her altså
![]()
De var visst usikre på om de skulle stoppe etter sesong 3 eller ikke. Men ble en til gittNei visste ikke hvor mange det var heller jeger på 1 enda
![]()
Oo oj, er ikke det litt vel tidlig?Var innom nov 15 på facebook og ser at noen har begynt så smått med brødskiver :O stakkar min lille har ikke fått noe han![]()
Deilig med nytt daJa, hun var det! Når hun sov i bilstolen da vi kom ned, burde hun egentlig ha sovet en times tid til. Så hun var kjempesliten.
Jada, fant litt sommertøy til både den ene og den andreIkke alt jeg passer av sommertøyet fra i fjor, så måtte ha litt nytt
![]()
Oi. Syns det var litt tidligVar innom nov 15 på facebook og ser at noen har begynt så smått med brødskiver :O stakkar min lille har ikke fått noe han![]()
GodtHar hatt litt likt, da. Prøvde også å legge han 19,men tok han med ned - så ventet vi til nesten 20, da sluknet han med en gang.
Finner du noe å se på?
Har hatt litt likt, da. Prøvde også å legge han 19,men tok han med ned - så ventet vi til nesten 20, da sluknet han med en gang.
Finner du noe å se på?
Godt at han sovna tilslutt altsåGodther sovner hn alltid 19-1930, men spiser 3-4 ganger i løpet av 2 timer
Hehe jeg kom aldri så langt som og sette på tven enganghaha
Syns det jeg jaOo oj, er ikke det litt vel tidlig?
EnigOi. Syns det var litt tidlighehe
Ganske lett søvn i starten? Min sover gjerne 4t første strekket - så spiser han når jeg legger megGodther sovner hn alltid 19-1930, men spiser 3-4 ganger i løpet av 2 timer
Hehe jeg kom aldri så langt som og sette på tven enganghaha
Det kan godt hendeEnigmen vet ikke om det er i samråd med HS kanskje?
Veldig, men han sover utrolig lett, våkner for ingenting. Så han sover ikke bra før etter vi har lagt oss og det blir helt stilleGanske lett søvn i starten? Min sover gjerne 4t første strekket - så spiser han når jeg legger meg
Men ble påan igjen på deg?
Aaah da såVeldig, men han sover utrolig lett, våkner for ingenting. Så han sover ikke bra før etter vi har lagt oss og det blir helt stille
Nei jeg glemte bort hele tven i face og babyverdenhehe
Oi. stor forandring da. Liker detBlir bok veldig deilig! Jeg tok jo bort sånn halve håret jeg daMåtte bare få det bort. Var blitt kjempetynt og tørt.
er jo egentlig ganbske mørk, så blir tydelig ettervekstHihi![]()