Deilig å få litt pleieImorra er det frisørdet trengs
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig å få litt pleieImorra er det frisørdet trengs
![]()
Hvordan gikk trilleturen hjem?Den har vært finvært hos fysio timen ellers har vi slappet av hjemme
![]()
det står på her ogsåSer luksusfellen![]()
ja ser ikke utDeilig å få litt pleie![]()
4mnd kontroll.Begynner å kjenne det her og ja.... hva har du gjort idag da?
Den gikk faktisk helt fintHvordan gikk trilleturen hjem?
Hehe blir sikkert ikke langt unnaHihi, jeg så 3 sesonger på typ 2 uker eller noe :O![]()
Godt det ikke bare er megAkkurat det tenkte jeg og![]()
klippe tupper...+ fjerne ettervekstJeg var forrige lørdag, for første gang siden lenge før fødsel! Det trengtes virkelig!!! Hva skal du gjøre?
Akkurat lagt dyretGod kveldhatt en fin dag? Gjør dere for noe i kveld ?
Åj, såå bra! Åh, deilig de gangene det faktisk går bra! Krysser fingrene for at det snur snart for dere!Den gikk faktisk helt finthan var våken hele tiden og ga ikke en lyd fra seg
kanskje det er på vei til og snu
![]()
Åssen gikk bilturen? Sovna ho?
Vært på hs på sånn derre fysioterapeut-greier for 4mnd babyer4mnd kontroll.
Ellers fam.besøk her. dere?![]()
Blir bok veldig deilig! Jeg tok jo bort sånn halve håret jeg daklippe tupper...+ fjerne ettervekst
Vi får gjøre detÅj, såå bra! Åh, deilig de gangene det faktisk går bra! Krysser fingrene for at det snur snart for dere!
Bilturen gikk også bra, og hun sovna ganske fort. Sov i 1,5 time :O Så da var vi fit for fight på nordby![]()
Har flydd opp og ned og ammet siden 19 nå håper jeg han sover en stundAkkurat lagt dyretnå luksusfellen
Dere da?
Hihija ser ikke ut![]()
Ja, hun var det! Når hun sov i bilstolen da vi kom ned, burde hun egentlig ha sovet en times tid til. Så hun var kjempesliten.Vi får gjøre det![]()
ikke dårlig, var sliten ho dafant dere noe fint da?
handlet mat?Vært på hs på sånn derre fysioterapeut-greier for 4mnd babyerSå på nordby.
Jeg digga denGodt det ikke bare er megog den er jo kjempebra!!
![]()