Hehehehe det trengte du gjerne ikke nei
Ikke sett den jeg...bør skjønner jeg??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehehe det trengte du gjerne ikke nei
Ikke sett den jeg...bør skjønner jeg??
Jeg tenker det samme nemligHehejeg er på første sesong enda, men ble veldig positivt overraska
tenkte egentlig at det kunne jo ikke være noe gøy, damer i fengsel
men det er det
![]()
Bare å starte så blir du hekta du ogJeg tenker det samme nemlig![]()
Det trengs her ogImorra er det frisørdet trengs
![]()
Sikkert stor fare for det da jaBare å starte så blir du hekta du og![]()
sykt med ettervekst hahaDet trengs her ogmen jeg har satt på vipper, så jeg ser ille helt forfalt ut
![]()
Her ogsykt med ettervekst haha
åhh det er fint da
Det skjønner jegHehe, ja er glad det gikk braOg det er mannen og
![]()
Så gøy! Svigerfar skulle ordne en videofilm pluss at vi får bilder på minnepinneSett på bilder fra dåp på stort lerrert i kveld vi. Fikk dåpsbilder nemlig![]()
Her er det stor foskjell!!!Her ogmen det er ikke sååå stor fargeforskjell at det er krise, bare finere når det ikke er det
Ja jeg er veldig fornøydogså så deilig å stå opp å se sånn ut
hehe
Det er braSå gøy! Svigerfar skulle ordne en videofilm pluss at vi får bilder på minnepinnetok ingen bilder selv
![]()
Han sovna 20.40. Brukte 40 min på å synge, bysse og amme..jaja sånn er det. Når da tipper dupp? Her også, men men...lite å gjøre![]()
Ser luksusfellenNoe på tv i kveld da?
Jeg var forrige lørdag, for første gang siden lenge før fødsel! Det trengtes virkelig!!! Hva skal du gjøre?Imorra er det frisørdet trengs
![]()
Hihi, jeg så 3 sesonger på typ 2 uker eller noe :OHar blitt hekta på Orange is the new blackakkurat som det var det jeg trengte nå, en serie som sluker tid
![]()
hehe.
Akkurat det tenkte jeg ogHehejeg er på første sesong enda, men ble veldig positivt overraska
tenkte egentlig at det kunne jo ikke være noe gøy, damer i fengsel
men det er det
![]()
Begynner å kjenne det her og ja.... hva har du gjort idag da?Trøtt jeg gitt...
Hihi okHan sovna 20.40. Brukte 40 min på å synge, bysse og amme..