Ååå, så bra! Har tenkt på dere i dagHehe, joda! Det gikk jo veldig braMerka ingenting, sov og spiste som vanlig gjennom natta
Hadde sett for meg magevobdt og gråting, men
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå, så bra! Har tenkt på dere i dagHehe, joda! Det gikk jo veldig braMerka ingenting, sov og spiste som vanlig gjennom natta
Enda godt det daHehe, joda! Det gikk jo veldig braMerka ingenting, sov og spiste som vanlig gjennom natta
Hehe, ja er glad det gikk braÅåå, så bra! Har tenkt på dere i dag![]()
Okei det er bra da i såfall5990 ved 4 mndhar ikke veid han på helsestasjonen etter det, men følger med på vekta her hjemme. Er ikke helt nøyaktig , men vekta viste 6700 for en uke siden (pluss-minus ift hs sin vekt)
![]()
Dagen har vært superGod kveldhatt en fin dag? Gjør dere for noe i kveld ?
jaja sånn er det. Når da tipper dupp? Her også, men men...lite å gjøreUsj, da ble det en dupp nå litt før kl 18.. Sov så tungt :/ blir nok litt sen legging i kveld![]()
Den har vært finDagen har vært superDeres?
Besøk i ettermiddag
Nå er det bare kvelds og litt tv
LuksusfellenNoe på tv i kveld da?
Ja okDen har vært finvært hos fysio timen ellers har vi slappet av hjemme
![]()
ahhh det er litt spennende å se. utrolig ka folk klarer å sette seg ut i..Luksusfellen![]()
Så du forrige onsdag? Han hadde spilt b8rt 200.000 kr i mnd:Oahhh det er litt spennende å se. utrolig ka folk klarer å sette seg ut i..
Ja herregud så gale!!Så du forrige onsdag? Han hadde spilt b8rt 200.000 kr i mnd:O
hehe det trengte du gjerne ikke neiHar blitt hekta på Orange is the new blackakkurat som det var det jeg trengte nå, en serie som sluker tid
![]()
hehe.
Jo jeg fikk også veldig vondt av han. Synd det skal gå så langt:sJa herregud så gale!!
Men fikk litt vondt av han stakkar...
ja og at man kan få så mye i lån er helt sprøtt!!!!Jo jeg fikk også veldig vondt av han. Synd det skal gå så langt:s