Skravletråd

Ok, hjelp! Dro på butikken og lot frøkna være igjen med pappan. I skapet står det en pakke med babygrøt, hadde ikke tenkt å begynne enda (hun ble 4 mnd i forigårs liksom). Har liksom snakka om at nå er det ikke lenge til vi kan begynne sånn smått med det. Men hva gjør mannen mens jeg handler? Jo gir henne velling. 10- 11 skjeer! :O han var ikke helt sikker på akkurat hvor mange, men det gikk visst nedpå... Håper ikke hun får vondt i magen :( :( :(
Oi! Hvordan gikk det??

Ser det ann jeg da:P nå var ikke baby skoa med på tilbudet til skoringen uansett:P
Var utrolig mye fine sko inne på skoringen:)
Greit å vite, da stresser jeg ikke med det nå. Så får vi heller se det ann.

Og hvis han er like flink til å få av seg sko som sokkene, så avventer jeg litt lenger :P

Ja:) men nå er han veldig frustrert da, for nå skal han ikke ligge på rygg lenger, men han kommer seg ikke tilbake til ryggen:p

Hehe nei.. hun her begynte å snu seg for en mnd siden, men fremdeles kommer hun seg ikke tilbake på ryggen :P har begynt å legge seg ned for å hvile litt da, men blir grining og må hjelpe henne etter en liten stund :P

Greit å vite, da stresser jeg ikke med det nå. Så får vi heller se det ann.

Og hvis han er like flink til å få av seg sko som sokkene, så avventer jeg litt lenger :p
Ja dem sokkene er lite mosomme og ha på føttene:P hehe

Ja som regel :) men ikke i natt, da gikk vi å la oss kvart på 9 (!!!) også ble hun bare hos meg, var helt zombie :P hun sov veldig lett og våknet ti tusen ganger så jeg syns egentlig ikke det hjalp så voldsomt å legge oss tidlig heller :P
Huff, så slitsomt :( tar på når man aldri får henta seg inn :/ har ikke hjulpet noe å starte med litt mat?

Ja dem sokkene er lite mosomme og ha på føttene:P hehe
Har konstant å leter etter den ene eller andre sokken, har gjerne flere i lomma :D

Gleder meg til sommeren hvor det kanskje ikke er like nødvendig med sokk på

Hehe nei.. hun her begynte å snu seg for en mnd siden, men fremdeles kommer hun seg ikke tilbake på ryggen :p har begynt å legge seg ned for å hvile litt da, men blir grining og må hjelpe henne etter en liten stund :p
Såpass ja:p jeg håper han lærer seg snart:P

Så siden vi fikk barnehageplass i går har jeg også begynt å tenke på hvor mye jeg vil jobbe. 50% eller 75% mon tro.

Vi får krysse fingrene for det! :D
Ble en flaske melk, gitt! Koser seg veldig med den flaska ho får om morran :) har tenkt om jeg skal gi grøt snart, men det virker ikke som ho har noe behov for det ennå. De er veldig koselig de måltidene der ho får bare flaske og ligger på armen og koser isteden for å sitte i stolen å bli mata :)

Ja, er hun ikke klar eller virker som trenger det hadde jeg selv ventet;)

Back
Topp