Skravletråd

God morgen:) det var tidlig ja :P
Spennende da med den siste foreldre samtalen:) gleder ho seg til og begynne på skolen?
Her skal vi på en sånn 4 mnd gruppe på helsestasjon med fysio:)

Alt for tidlig!! Ikke aktuelt å stå opp da nei :p

Ja, hun gleder seg masse! Og er nok veldig klar for det!

God morgen fine dere. Her har vi hatt en grei natt, tror jeg. Var for sliten til å registrere når han spiste, men vet at det var en gang rundt 6.30, så 7.30 også slutten.

Nå er han lys våken og hyler av glede, må nesten stå opp da :P

God morgen ladies :D
Nå er frokosten på mini inntatt, så da er det tid for dagens lengste lur. Men nå ligger i senga si og gurgler og prater litt :) ho har hosta en del i natt, men virker ikke som ho er noe slapp eller sånn. Ikke vært noe våken heller :)
Ha en fin dag alle sammen! :D

Nå er frokosten på mini inntatt, så da er det tid for dagens lengste lur. Men nå ligger i senga si og gurgler og prater litt :) ho har hosta en del i natt, men virker ikke som ho er noe slapp eller sånn. Ikke vært noe våken heller :)
God morgen!

Er så herlig når de ligger og prater med seg selv :) så bra at allmenntilstand virker grei, da ordner det seg sikkert :)

God morgen!

Er så herlig når de ligger og prater med seg selv :) så bra at allmenntilstand virker grei, da ordner det seg sikkert :)
Ja, de kan ha mye på hjertet innimellom :) så morsomt å høre på alle forskjellige lyder de lager!
Nei, er ikke så bekymra. Ikke varm og veldig blid, så er nok bare litt tørrhoste og snørrete. Men sånn kan jo alle være fra tid til annen :)

Ja, de kan ha mye på hjertet innimellom :) så morsomt å høre på alle forskjellige lyder de lager!
Nei, er ikke så bekymra. Ikke varm og veldig blid, så er nok bare litt tørrhoste og snørrete. Men sånn kan jo alle være fra tid til annen :)
Absolutt! Min er definitivt snørrete - ingenting er så herlig som å få megabuser liggende igjen på puppen etter amming (not :P)
Men greit at det kommer ut

Absolutt! Min er definitivt snørrete - ingenting er så herlig som å få megabuser liggende igjen på puppen etter amming (not :P)
Men greit at det kommer ut
Hahaha, ja deg skjønner jeg er herlig! :p eller en nys rett i fjeset med en god blanding av gulp og snørr! Ut må det! Heller det enn at de skal bli irriterte og tette!

Hahaha, ja deg skjønner jeg er herlig! :p eller en nys rett i fjeset med en god blanding av gulp og snørr! Ut må det! Heller det enn at de skal bli irriterte og tette!
Ikke sant :P

Rart det der, men mye man tåler fra sin egen unge :)

Min ligger nå og leker i babygymmen mens jeg vurderer å starte på fjellet av klesvask

Ikke sant :P

Rart det der, men mye man tåler fra sin egen unge :)

Min ligger nå og leker i babygymmen mens jeg vurderer å starte på fjellet av klesvask
Jeg har alltid hatt problemer med snørr og sikkel, men det er jo null stress med ho! Eneste jeg sliter litt med er det nesesuget :p

Uff, har og ett fjell av klesvask... Det går greit å vaske, men å brette og legge i skapet er pyton.. Tørker du på stativ? Men her blir det nok en lur på både stor og liten først ;)

God morgen :) altfor tidlig oppe :p lille la seg kl 20 i går og våkna 22.30, 02, 04.45, 5.30 og 6.15 sto vi opp :)

Tror det blir en rolig dag :p
God morgen:):)
Det skjønner jeg godt det blir da. skal på kontroll her og baselgruppe. + lunsje ute.

God morgen! Her trodde lillemor det var morgen kl 4.30... Heldigvis sovna hun etter en time.. Men det fikk ikke pappan til igjen så han sto bare opp i 5 tiden :eek:
Nå er det foreldresamtale i barnehagen til storesøster, siste før skolestart :) :eek:

Planer for dagen?

Åhh jøye meg:P Godt hun sovnet igjen da;)

Vi skal på kontroll + barselgruppe og lunsje ute.
Ellers kommer svigers i dag

God morgen fine dere. Her har vi hatt en grei natt, tror jeg. Var for sliten til å registrere når han spiste, men vet at det var en gang rundt 6.30, så 7.30 også slutten.

Nå er han lys våken og hyler av glede, må nesten stå opp da :p
God morgen:):)

Hihi herlig:D

Håpe det bare var ltit hoste, og ikke noe mer som utvikler seg:)
Hva ble det til frokost:D?
Ha en fin dag dere også:D

I dag begynner vel barnas dager på skoringen, det må sjekkes ut!!:D

Hehe, huffda :p men hun sover litt i egen seng nå?
Ja som regel :) men ikke i natt, da gikk vi å la oss kvart på 9 (!!!) også ble hun bare hos meg, var helt zombie :P hun sov veldig lett og våknet ti tusen ganger så jeg syns egentlig ikke det hjalp så voldsomt å legge oss tidlig heller :P

Håpe det bare var ltit hoste, og ikke noe mer som utvikler seg:)
Hva ble det til frokost:D?
Ha en fin dag dere også:D
Vi får krysse fingrene for det! :D
Ble en flaske melk, gitt! Koser seg veldig med den flaska ho får om morran :) har tenkt om jeg skal gi grøt snart, men det virker ikke som ho har noe behov for det ennå. De er veldig koselig de måltidene der ho får bare flaske og ligger på armen og koser isteden for å sitte i stolen å bli mata :)

Back
Topp