Ja det er straffa for og legge seg tidlig
Åh var jo kjempe fine klær
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er straffa for og legge seg tidlig
Ååh! Så flink!I dag snurra L fra rygg til mage for første gang <3
Det er så morro når det skjerÅåh! Så flink!jeg gleder meg til sånne ting skjer!
da må mammahjerte banke litt ekstra!
Ja det tror jeg på! Jeg gråt og lo om hverandre første gangen ho skratta skikkeligDet er så morro når det skjerdet gjør det, blir nesten litt rørt
![]()
HurraI dag snurra L fra rygg til mage for første gang <3
Haha ja det samme herHjemme alene og lille sover på puppen.. Hva gjør man da? Jo, nettshopperpakke fra KappAhl og HM på vei
![]()
VeldigHurradet er stort!
Ja men gjør detJa det tror jeg på! Jeg gråt og lo om hverandre første gangen ho skratta skikkelig![]()
Ja, man blir utenkelig stoltJa men gjør detdet er jo så morro dem nye tingene dem små gjør
![]()
Ja i str. 80 så det var genialtJa det er straffa for og legge seg tidligfår slutte med det
Åh var jo kjempe fine klær![]()
Oh hva shoppet du der daHjemme alene og lille sover på puppen.. Hva gjør man da? Jo, nettshopperpakke fra KappAhl og HM på vei
![]()
Ja alltid greit og få klær i litt større strJa i str. 80 så det var genialt![]()
Så flink!I dag snurra L fra rygg til mage for første gang <3
Burde bestilt meg klær jeg og. Men blir handletur i.morgen i stedet. Så får håpe jeg finner noHjemme alene og lille sover på puppen.. Hva gjør man da? Jo, nettshopperpakke fra KappAhl og HM på vei
![]()
Jeg syns det altsåSå flink!![]()
Gøy! Hva har du kjøpt? Jeg bestilte noen bodyer, sommerklær og litt stasj til lille. Og en bikini til megHaha ja det samme herpakke fra jollyroom på vei
![]()
Haha, det er så typisk! Han her ble sååå forbanna i startenVeldigså når snurrer ham til magen blir sur for han har ikke helt knekt koden med og snurre seg tilbake
![]()