Ja, litt hell i uhell det detJa det er klart da ble der en vane for han og ikke sove sammen med degvi får håpe det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, litt hell i uhell det detJa det er klart da ble der en vane for han og ikke sove sammen med degvi får håpe det
![]()
Hihi den er koseligTenker å se "en kveld hos kloppen"syns det er så koselig
men er supertrøtt, så får se om jeg orker å se ferdig
![]()
skoringen barnas dag starter i morgenVil finne sandaler på tilbud...hmm
Jeg så det faktisk ferdigHihi den er koseligMen fikk ikke sett i går da
![]()
Hihi her ble det Neste sommer og thomas gjertsen helt perfektJeg så det faktisk ferdig![]()
God morgenHei og god morgenVi har sovet greit, litt bedre enn i går i alle fall.. Men misunner dere som sover nesten hele natten
![]()
Haha, jeg klarer ikke bestemme meg for om det et for flaut å se på de..Hihi her ble det Neste sommer og thomas gjertsen helt perfekt![]()
Samme her :/ men ok temp, så det var fint å gå turher er det grått og yrer, pleier det ikke være fint vær når det er vår?![]()
Hipp hipp <3Ååh, i dag er lillemor 5 mnd. Hvor blir tiden av??![]()
God morgensove hele natta? Hele natta? Err'u gæærn? Hilsen Oskar, 5 mnd i morgen
![]()
Hehe de er litt flaue ja, men må seHaha, jeg klarer ikke bestemme meg for om det et for flaut å se på de..
Det er braSamme her :/ men ok temp, så det var fint å gå tur![]()
Ååh, i dag er lillemor 5 mnd. Hvor blir tiden av??![]()
Takk og gratulerer med jenta di i går!GratulererFødt dagen etter jenta mi hun da
![]()
Gratulerer <3Ååh, i dag er lillemor 5 mnd. Hvor blir tiden av??![]()
Hehe, huffdaHehe nei, hva er vitsen med detnatt til i går var helt grusom, da var jeg skikkelig kake
er for gammel for dette
![]()
Nå har det regna lenge :/ greit ift veistøv daDet er bra7 grader her, så ikke ille det! men syns gråvær dag etter dag etter daaaaaaaag er litt kjedelig
![]()