Skravletråd

God morgen :) håper alle får en fin dag

Vi er på farten igjen. Skal straks kjøre inn til foreldrene mine, som skal passe lillegutt mens jeg er en tur hos legen.

Så plukker vi mannen opp for babysvømming ^^

Hva skal dere i dag?
God morgen:)
Koselig meg babysvømming:) Her har vi ingen planer, så vi får se hva dagen bringer:p

Vi er på farten igjen. Skal straks kjøre inn til foreldrene mine, som skal passe lillegutt mens jeg er en tur hos legen.

Hva skal dere i dag?
Hei hei :)

Vi har ingen planer utenom den vanlige trilleturen :D

Kos dere i dag :)

God morgen :)
Hvordan har natten vært? Vi har vært oppe rundt 4 ganger (har slutta å se på klokka og telle, blir deprimert ;) )
God morgen!
Her soves det nesten alltid hele natten, så vi klager ikke! :D

God morgen :)
Hvordan har natten vært? Vi har vært oppe rundt 4 ganger (har slutta å se på klokka og telle, blir deprimert ;) )
Her har han spist mye, har verken kontroll på hvor mye eller når, Våkner i halvsøvne legger han til og sovner :P

Hva skal dere i dag?
God morgen! :) ha en fin dag du også!
Vi (jeg) skal en tur til legen, ellers blir det lite action her hjemme. Skal se om jeg orker å lage noe middag til minstemor :) sist jeg prøvde bare brakk ho seg :p
Kos dere masse på babysvømming! :D

Deilig:D gleder meg til det er soving hele natten her også:D
Ja, det er helt fantastisk! Ho har alltid sovet godt. De første mnd måtte hun vekkes for mat og bleieskift. Den første mnd bare ho nesten. Det var mer skummelt enn deilig ;)
Bare vent, når du får soving hele natten må nok vi opp stadig. Jeg tør ikke håpe på at det skal vare :p

Vet du, jeg holder faktisk på med en (så blir det å se inn jeg får strikket ferdig før desember :p)

Men mange av de jeg har på listen er vanskelige å kjøpe til, så venter til de begynner å vinne om hva de ønsker seg
Hva strikkes:)?

Åhh hvorfor vanskelige:)?

Hva skal dere i dag?
God morgen:):)

Bare kontroll hos legen elr:)?

Misunner derebabysvømming:)

Skal innom jobben min er visst gave til SE:) Videre til byen for kafe og shopping. Mannen skal ha nye Sneakers blant annet.

Snuppa sover enda.

Nettop spist frokost her:)
Enkelt og greit...musli med yougurt:P

Her har han spist mye, har verken kontroll på hvor mye eller når, Våkner i halvsøvne legger han til og sovner :P
Hehe, sovende mating er gull :) vi får ikke til det her.. Blir bare styr, så bedre å sitte å amme seg ferdig og så legge oss i hver vår seng igjen :D har han en periode nå hvor han våkner mer? Sist uke våkna han mellom 6-8 ganger hver natt :/ heldigvis litt bedre nå :)

Ja, det er helt fantastisk! Ho har alltid sovet godt. De første mnd måtte hun vekkes for mat og bleieskift. Den første mnd bare ho nesten. Det var mer skummelt enn deilig ;)
Bare vent, når du får soving hele natten må nok vi opp stadig. Jeg tør ikke håpe på at det skal vare :p
Joda, det varer :) jeg var sovebaby og sov 12 timer hver natt fra de kom hjem fra sykehuset ;)

Back
Topp