Tenker å se "en kveld hos kloppen"Driver dere med i kveld da??
Her lurer jeg på om det ikke blir kvelden snart, så trøtt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker å se "en kveld hos kloppen"Driver dere med i kveld da??
Hva er det for noe?Tenker å se "en kveld hos kloppen"syns det er så koselig
men er supertrøtt, så får se om jeg orker å se ferdig
![]()
Episodes handler om to briter som skal være med på en amerikansk remake av serien de hadde i GB, hvor så klart ingenting går etter planen. Er med Matt LeBlanc blaNew girl tror jeg at jeg har sett en eller to episoderdem andre hr jeg ikke hørt om
handler dem om?
Har akkurat lagt både man og unge - de snorker i kor mens jeg sitter og troller forumet. Vurderer å gå ned og se en eller annen serieDriver dere med i kveld da??
Virka som spennende serier, dem skal vi sjekke utEpisodes handler om to briter som skal være med på en amerikansk remake av serien de hadde i GB, hvor så klart ingenting går etter planen. Er med Matt LeBlanc bla
Så meg igjennom 4 sesonger på kort tid
Marco polo er ikke helt samme type serie- handler om oppdagelsreisen til Marco polo i Mongolia, hvor han bistår Khanen i krangling mot Kina (mye bedre serie enn måten jeg beskriver på nå :O)
Ellers, Orange is the new black Så Vi Ferdig for en stund siden - morsom den og![]()
Hvilken serie blir det da?Har akkurat lagt både man og unge - de snorker i kor mens jeg sitter og troller forumet. Vurderer å gå ned og se en eller annen serie![]()
Du får si om de faller i smak ^^ her screanes det vi ser av mannen som er ganske sær på hva han liker og ikke liker.Virka som spennende serier, dem skal vi sjekke uttakK
![]()
Det skal jeg gjøreDu får si om de faller i smak ^^ her screanes det vi ser av mannen som er ganske sær på hva han liker og ikke liker.
For egen del kan jeg fint se eldre serier igjen og igjen - fikk så lyst til å se Rome igjen
Så anbefaler jeg den og!! Har den på DVDDet skal jeg gjøremannen er også litt sær i tv verden
å
Når han ikke er hjemme eller han driver med noe annet ser jeg desperate housewiveser
Rome har jeg faktisk heller ikke sett![]()
Sofaen er farlig ofteAkkurat nå prøver jeg og finne energi til og gå i dusjen og videre i sengaå sofaen er alt for god hehe
Det liker jeg ogsåTenker å se "en kveld hos kloppen"syns det er så koselig
men er supertrøtt, så får se om jeg orker å se ferdig
![]()
hehe ser sånn ut ja
Grandis og non-stop med melkesjokolade herhuff må skjerpe meg...2 Snickers og 1 halv pakke kjeks til kvelds
Ikke så mye bedre du daGrandis og non-stop med melkesjokolade her![]()
Uff, nei.... Må skjerpings til nåIkke så mye bedre du da![]()
Fikk plutselig innfall om å smake om mine er inne nå :O
Har du også katter?Fikk plutselig innfall om å smake om mine er inne nå :O