Skravletråd

New girl tror jeg at jeg har sett en eller to episoder:P dem andre hr jeg ikke hørt om:P handler dem om?
Episodes handler om to briter som skal være med på en amerikansk remake av serien de hadde i GB, hvor så klart ingenting går etter planen. Er med Matt LeBlanc bla
Så meg igjennom 4 sesonger på kort tid :P

Marco polo er ikke helt samme type serie- handler om oppdagelsreisen til Marco polo i Mongolia, hvor han bistår Khanen i krangling mot Kina (mye bedre serie enn måten jeg beskriver på nå :O)

Ellers, Orange is the new black Så Vi Ferdig for en stund siden - morsom den og :)

Driver dere med i kveld da??
Her lurer jeg på om det ikke blir kvelden snart, så trøtt:P
Har akkurat lagt både man og unge - de snorker i kor mens jeg sitter og troller forumet. Vurderer å gå ned og se en eller annen serie :)

Episodes handler om to briter som skal være med på en amerikansk remake av serien de hadde i GB, hvor så klart ingenting går etter planen. Er med Matt LeBlanc bla
Så meg igjennom 4 sesonger på kort tid :p

Marco polo er ikke helt samme type serie- handler om oppdagelsreisen til Marco polo i Mongolia, hvor han bistår Khanen i krangling mot Kina (mye bedre serie enn måten jeg beskriver på nå :O)

Ellers, Orange is the new black Så Vi Ferdig for en stund siden - morsom den og :)
Virka som spennende serier, dem skal vi sjekke ut:) takK:)

Virka som spennende serier, dem skal vi sjekke ut:) takK:)
Du får si om de faller i smak ^^ her screanes det vi ser av mannen som er ganske sær på hva han liker og ikke liker.

For egen del kan jeg fint se eldre serier igjen og igjen - fikk så lyst til å se Rome igjen

Du får si om de faller i smak ^^ her screanes det vi ser av mannen som er ganske sær på hva han liker og ikke liker.

For egen del kan jeg fint se eldre serier igjen og igjen - fikk så lyst til å se Rome igjen
Det skal jeg gjøre:) mannen er også litt sær i tv verden:På
Når han ikke er hjemme eller han driver med noe annet ser jeg desperate housewives :Per
Rome har jeg faktisk heller ikke sett:P

Det skal jeg gjøre:) mannen er også litt sær i tv verden:På
Når han ikke er hjemme eller han driver med noe annet ser jeg desperate housewives :Per
Rome har jeg faktisk heller ikke sett:P
Så anbefaler jeg den og!! Har den på DVD :P

huff må skjerpe meg...2 Snickers og 1 halv pakke kjeks til kvelds

Spiser i grunn sunt...men nå er det gått litt gale..først påske så ferie..finner liksom ikke helt tilbake

Back
Topp