Skravletråd

man må være litt bestemt (og tidvis krass), ellers er det lett at man blir oversett og tråkket på :O

Ååh akvariet er så koselig! Elsket pingvinene :D
Ja det har jeg funnet ut av også. Så det nytter ikke.
Har ei venninne som ikke tørr si i fra så jeg måtte fikse noe reklamasjonsgreier engang. Hun er verdens beste, men så beskjeden og flau rundt folk hun ikke kjenner. Det var en kjole til 2000kr...kan ikke bare la det gå forbi

Aha:) nettopp ferdig med doctor Who og modern family og family Guy:) prøver og finne en annen serie nå men er ikke så lett, jeg vil gjerne se noe alla modern family, big bang theory:P
Hva med how i met your mother? :)

Vi var og svømte, droppet visningen. Litt fordi det kan være greit å få snakket med banken først, litt fordi vi fant ut at ski hadde høye kommunale avgifter, som i tillegg skal stige mer
Hvorfor stiger de så voldsomt da? kjipt for min søster og de også da!!

Ja kan tenke at ferie gjerne drar litt :p lov til å kose seg da ^^

Kakebaking ?
Ja...så blir de jo alltid brukt mer enn man tror. Vi var for eks ikke tenkt å spise så mye ute der. og ble mer shopping enn plan, men en del gaver da.

Ja stemmer.

Ja det har jeg funnet ut av også. Så det nytter ikke.
Har ei venninne som ikke tørr si i fra så jeg måtte fikse noe reklamasjonsgreier engang. Hun er verdens beste, men så beskjeden og flau rundt folk hun ikke kjenner. Det var en kjole til 2000kr...kan ikke bare la det gå forbi
Åh hallo! Nei, da er det godt at du kunne steppe inn.

Pleier å ta den type samtale for søsteren min, ingen av oss liker konfrontasjon men jeg er så sta :P

Åh hallo! Nei, da er det godt at du kunne steppe inn.

Pleier å ta den type samtale for søsteren min, ingen av oss liker konfrontasjon men jeg er så sta :p
Ja, de var faktisk kranglete også til og begynne med. men jeg fikk penger tilbake. skulle bare mangle. Sta jeg også. ;) Kan være negativ egenskap , men jaggu positiv også;)

Hvorfor stiger de så voldsomt da? kjipt for min søster og de også da!!
Ja, du bør nevne det for dem

Tror det var noe med avløpsystem soma byttes i sin helhet? Mannen forklarte det, men var ikke helt våken. Men greit å være obs på. Var på 15/16'

Hvilken str kjøper du? :)
Han er liten OJ. Så 92 i regntøyet og 98 i trøya.Trøya var litt for stor, men det var pos. som sagt:)
Eller DVs han har korte ben og lang i kroppen. Så må ofte prøve på. noe i 98 kan han drukne i mens annet passer.

Ja...så blir de jo alltid brukt mer enn man tror. Vi var for eks ikke tenkt å spise så mye ute der. og ble mer shopping enn plan, men en del gaver da.

Ja stemmer.
Don't I know it - Går fort unna ja, men greit å ha med seg gaver og stuff tilbake :P

Ja, har vel vært ganske så hektisk. Men antar at mai er kakesesong deluxe?

Ja, du bør nevne det for dem

Tror det var noe med avløpsystem soma byttes i sin helhet? Mannen forklarte det, men var ikke helt våken. Men greit å være obs på. Var på 15/16'
Oi!!
ja skal si det til de når jeg snakker med de neste gang.

Ja, de var faktisk kranglete også til og begynne med. men jeg fikk penger tilbake. skulle bare mangle. Sta jeg også. ;) Kan være negativ egenskap , men jaggu positiv også;)
Så bra!!

Hihi, ja synes det er bra jeg da. Men ift jobb og sånt, så skal man visst si "bestemt" eller "nøyaktig " for å unngå den negative konotasjonen

Han er liten OJ. Så 92 i regntøyet og 98 i trøya.Trøya var litt for stor, men det var pos. som sagt:)
Eller DVs han har korte ben og lang i kroppen. Så må ofte prøve på. noe i 98 kan han drukne i mens annet passer.

Sikkert ganske like stor som min da :)

Back
Topp