Skravletråd

Jeg ligger rett ut med bihulebetennelse, så jeg orker ikke gjøre noe mer nummer ut av middagen. Fikk medisiner på onsdag, men bare blitt verre så får vel ta en telefon i morgen igjen :(
I dag tror jeg det blir kjøttdeig og løk :D med rømme og ketchup. Mmmmm
Å stakar! God bedring :)

Vi har den første versjonen, der går ikke det.
Hvilke serier ser du på netflix? :)
Aha:) nettopp ferdig med doctor Who og modern family og family Guy:) prøver og finne en annen serie nå men er ikke så lett, jeg vil gjerne se noe alla modern family, big bang theory:P

Vært ute vi. Hvordan har deres ettermiddag vært?
Gutta er fortsatt ute, men snart inn for kvelds nå da:)
Vi var og svømte, droppet visningen. Litt fordi det kan være greit å få snakket med banken først, litt fordi vi fant ut at ski hadde høye kommunale avgifter, som i tillegg skal stige mer

Jada. for alle 5 så det var jo ikke verst av de likevel. Men jeg var vel litt krass og bestemt;)

Så lurt. vi har på akvariet for meg og OJ. får til mannen og SE. når hun blir litt eldre også.
man må være litt bestemt (og tidvis krass), ellers er det lett at man blir oversett og tråkket på :O

Ååh akvariet er så koselig! Elsket pingvinene :D

Ok her får jeg den 12.
Har vel noen lapper på konto, men ikke noe å rope hurra for. heldigvis har mannen mer kontroll enn meg;)
Får den 20 selv, men med påske og biltur og betaling av babysvømming, så skulle jeg ha shufflet penger fra kto til kto - håper den kommer i morgen, hvis ikke får jeg bare følge rådet til Guriks :D

Får den 20 selv, men med påske og biltur og betaling av babysvømming, så skulle jeg ha shufflet penger fra kto til kto - håper den kommer i morgen, hvis ikke får jeg bare følge rådet til Guriks :D
Det er jo en mulighet da i såfall. Her er det ferie som gjør meg blakk. + min lille biinntekt har vært fraværende det siste

Back
Topp