Fordi du fortjener det <3Åhh da må jeg inn å se
Søte du<3<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi du fortjener det <3Åhh da må jeg inn å se
Søte du<3<3
TydeligvisNok å bare tenke tanken![]()
Hehe nei..Det haddde vært typisk ja..ble det noe hvile?![]()
Å stakar! God bedringJeg ligger rett ut med bihulebetennelse, så jeg orker ikke gjøre noe mer nummer ut av middagen. Fikk medisiner på onsdag, men bare blitt verre så får vel ta en telefon i morgen igjen![]()
I dag tror jeg det blir kjøttdeig og løkmed rømme og ketchup. Mmmmm
Fikk du prøvd om det passa?Fikk hentet den andre pakken også![]()
Tusen takk!Å stakar! God bedring![]()
Ble tynn denne gangenvi varierer litt
![]()
AhaVi har den første versjonen, der går ikke det.
Hvilke serier ser du på netflix?![]()
Vi var og svømte, droppet visningen. Litt fordi det kan være greit å få snakket med banken først, litt fordi vi fant ut at ski hadde høye kommunale avgifter, som i tillegg skal stige merVært ute vi. Hvordan har deres ettermiddag vært?
Gutta er fortsatt ute, men snart inn for kvelds nå da![]()
Er det nominasjonstråd ute?Jeg har forresten nominert deg til å vinne storksak veska![]()
man må være litt bestemt (og tidvis krass), ellers er det lett at man blir oversett og tråkket på :OJada. for alle 5 så det var jo ikke verst av de likevel. Men jeg var vel litt krass og bestemt
Så lurt. vi har på akvariet for meg og OJ. får til mannen og SE. når hun blir litt eldre også.
Ah sånn å forståJo, men ikke varmt.. Løk går bra, da. Men er veldig glad i ruccola på etterpå fekser ikke så glad i paprika generelt
![]()
Jeg liker tynn bestBle tynn denne gangenvi varierer litt
![]()
Åhh<3 Syns den er lekker ogsåFordi du fortjener det <3
Får den 20 selv, men med påske og biltur og betaling av babysvømming, så skulle jeg ha shufflet penger fra kto til kto - håper den kommer i morgen, hvis ikke får jeg bare følge rådet til GuriksOk her får jeg den 12.
Har vel noen lapper på konto, men ikke noe å rope hurra for. heldigvis har mannen mer kontroll enn meg![]()
Ikke prøvd støvlene enda.Fikk du prøvd om det passa?![]()
Det er jo en mulighet da i såfall. Her er det ferie som gjør meg blakk. + min lille biinntekt har vært fraværende det sisteFår den 20 selv, men med påske og biltur og betaling av babysvømming, så skulle jeg ha shufflet penger fra kto til kto - håper den kommer i morgen, hvis ikke får jeg bare følge rådet til Guriks![]()
Mmmmmm. Nå må nok grandisen i ovnen snart, kjenner jeg blir sultenAh sånn å forståRuccola og spekeskinke på pizza, mmm
![]()
Takk for det!Random quote
Masse god bedring![]()