Skravletråd

Du får sjekke :) kanskje de har noe eget for hytte? Overlot alt til svigerfar vi :p gjorde bare som han sa :p
Hehe så greit!! Mamma ordnet jo alt før, litt utfordrende å plutselig gjøre alt selv! Har heldigvis en søster jeg deler ansvaret med :)

Da har snuppa og jeg vært på butikken og bytta en ananas og noen tomater som ble kjøpt i helgen - de var full av mugg! Ikke det at det koster så veldig mye, men det blir litt en prinsippsak.. Ananasen vi kjøpte før der gikk nemlig også i søpla så syns de kan få vite det og kanskje se over frukt/grønt litt mer eller noe.

Irriterende...ike hørt noe fra hun jeg skulle møte:eek::eek:Men vi var på kafe da, mannen har hatt kort dag.
Så har jeg hentet en pakke fra babyshop, for fikk mld mens vi var ute:D

oi så rart, venninne av deg?
Gøy med pakke! Her kom legofigurer til storebror jeg hadde bestilt :D

Hehe så greit!! Mamma ordnet jo alt før, litt utfordrende å plutselig gjøre alt selv! Har heldigvis en søster jeg deler ansvaret med :)
Han jobber med IT og har vært ansatt hos Telenor i mange år, så vi bare følger ordre ang sånne ting :P :P

Bra dere er to <3 bor søstra di i nærheten av deg?

Da har snuppa og jeg vært på butikken og bytta en ananas og noen tomater som ble kjøpt i helgen - de var full av mugg! Ikke det at det koster så veldig mye, men det blir litt en prinsippsak.. Ananasen vi kjøpte før der gikk nemlig også i søpla så syns de kan få vite det og kanskje se over frukt/grønt litt mer eller noe.
Rema? :P

Ja! Er de dårlige hos dere? Her pleier det egentlig å være veldig mye bra! Men nå så det ut som alle ananasene som var der var helt ekle :/ ble blåbær og bananer i stedet..

Jeg burde satt pizzadeig nå, men tassen har visst tenkt å sove i evigheter i dag :) først 40 min i senga og nå over en time på puppen :)

Vi kjøper ikke frukt og grønt på rema her...helt håpløst!!

Ellers så går det Ann og kjøpe en chromecast om du har hdmi uttak på TVen, så kan dere se fra telefonene:) krever jo at dere har WiFi da:p

Vi har ikke det :P og om det er hdmi utgang på tv'n vet jeg heller ikke hehe :P Men ellers en god ide da! vi pleier å ha fri data på mobilen og bruke det som internett på dataen også! Er der mest midt på sommeren og da er vi jo mest ute og er masse på tur så blir ikke så veldig mye tv/data, men liker å ha muligheten til å se litt på tv! og synes det er koselig å se på barnetv før ungene skal legge seg :)

Ja! Er de dårlige hos dere? Her pleier det egentlig å være veldig mye bra! Men nå så det ut som alle ananasene som var der var helt ekle :/ ble blåbær og bananer i stedet..
De har vært kjent for å ha dårlig frukt og grønt ;) men tror de har blitt mye bedre. Handler sjelden på Rema nå fordi vi ikke har de i nærheten. Blir coop extra og kiwi. Og meny hvis vi skal ha noe ekstra godt :P

Han jobber med IT og har vært ansatt hos Telenor i mange år, så vi bare følger ordre ang sånne ting :p :p

Bra dere er to <3 bor søstra di i nærheten av deg?
God plan! Det hadde nok jeg også gjort :P

Ikke sånn rett borti veien, er vel 40 min med bil, men kjempelangt er det jo ikke :)

Mme er mer enn bra nok det :) :) er jo ikke som om du hadde noe valg :) her fikk han 1-2 flasker mme de første ukene. Hadde trøske som tok en evighet å lege :/ han får fremdeles tilbud om flaske på kvelden av og til, men stort sett vil han ikke ha mer enn noen slurker :P puppegutt ;)

Jeg fikk forhøyet blodtrykk og migrene i sommer. Migrenen gikk over, men bt var litt høyt hele veien. Var hos legen hver uke og sjekka urin, men den var alltid fin :/ så vet ikke helt hva som skjedde. Må følges opp bedre hvis jeg blir gravid igjen...

Bollekinn er bare helt nydelig :)

Edit: 1-2 flasker mme pr dag altså :)
Det må da være lettvint med puppegutt ;) slipper liksom vaske og koke puppen hver dag. :p men alt blir en rutine!

Så merkelig. Her er det ikke rutine og ta urinprøver hos jordmor, jeg ba om det uka før vannet gikk. Skulle egentlig vært på kontroll igjen den dagen da det gikk. Men jeg tror jeg hadde det en stund. Fikk plutselig masse vann i kroppen, og så litt stjerner. Men har normalt lavt bt, så når det ble høyt var det ingen som reagerte på det. Var innenfor normalen, men høyt for meg. Var til ekstra ultralyd og CTG i uke 33, for symfysemålene hadde ikke gått opp noe. Da trodde de ho veide ca 2000g og så helt normal ut. 4 uker etter når ho kom ut veide ho 300g mer..

Back
Topp