Skravletråd

Ja:D Men veldig flink også da. fornøyd hvis han får velge en til og da holder han seg til det:)
Det er bra:D her er ho også glad hvis ho får velge et par ting, først dem siste mnd hvor ho har begynt og like godteri da:p før gikk deti i popcorn

Hei jenter!
Jeg har vært tilskuer nå i snart ett år og lest nesten alt dere har skrevet i andre tråder her i novemberforumet. Dere virker så hyggelige!!! Jeg tar meg selv i å si "en i forumet skrev at..." veldig ofte! Nå føler jeg at jeg har overskudd og "tør" å være med her og bidra litt også. Har laget noen tråder de siste dagene, håper ikke dere syns jeg er masete :p :o jeg "drømmer" om å komme inn på skjult, jobber med saken ;)
Er alene i vennegjengen med barn (unntatt ei som bor ett stykke unna og noen som er gravide nå), så jeg tar mye trøst og råd i alle tips dere skriver. Vi er jo i samme båt! Gleder meg til å prate mer med dere! :)
Hei hei :) velkommen skal du være :D har skummet gjennom postene som er lagt ut etter denne og ser du fikk SF som ikke ble oppdaget :( noe lignende skjedde meg :) fikk en liten tass på 2730 i uke 39+2 :)

Her har vi sovet ok i natt :) fremdeles litt uvant at han ikke ligger i nestet. Han åler seg opp i enden av senga og gnikker panna og ansikter inni sprinkelbeskytteren :P

Her har vi sovet ok i natt :) fremdeles litt uvant at han ikke ligger i nestet. Han åler seg opp i enden av senga og gnikker panna og ansikter inni sprinkelbeskytteren :p
Hehe sweet:) Hvordan er nettene n¨å?

Da har jeg søkt barnehageplass for snuppa ennå en gang!! Har godtatt plassen vi fikk tilbud om, men søkte nå for jeg vil veeeeeeeldig gjerne at de får komme i samme barnehage! Så skjønner jo om det ikke er plass, men da får hun stå på venteliste da. Har et lite håp om at noen har takket nei og at vi da kan få plass..

Da har jeg søkt barnehageplass for snuppa ennå en gang!! Har godtatt plassen vi fikk tilbud om, men søkte nå for jeg vil veeeeeeeldig gjerne at de får komme i samme barnehage! Så skjønner jo om det ikke er plass, men da får hun stå på venteliste da. Har et lite håp om at noen har takket nei og at vi da kan få plass..
Skjønner ikke at dere ikke får i samme barnehage? Burde vært en selvfølge :) lykke til!

Back
Topp