Skravletråd

Ja :(:( så blir ikke noe her denne runden. Jeg hadde betalt og alt...så fikk jeg den beskjeden i ettertid.
Jeg var ikke så blid på tlf...huff...typisk meg
Det skjønnhet jeg godt! :o

Var det ingen andre kurs da? Har hatt de babysvømming flere dager i uken, både formiddag og ettermiddag, så finnes alltid et sted å snike seg med på

Vi er kun 4 på denne runden da

Kan noen forklare med hvordan topp100 funker? :) :p
Bare å skravle for å komme seg oppover :) den teller antall poster du har skrevet den måneden, og så trekkes premiene fra de på listen. Noen premier må du i tillegg oppfylle noen andre krav (som min 500 poster og starte X antall tråder) og premien trekkes følgelig blant de som har klart det ^^

Går an å hive seg på skravletråden på generelt eller spilltråder for å øke antall fortere ;)

Bare å skravle for å komme seg oppover :) den teller antall poster du har skrevet den måneden, og så trekkes premiene fra de på listen. Noen premier må du i tillegg oppfylle noen andre krav (som min 500 poster og starte X antall tråder) og premien trekkes følgelig blant de som har klart det ^^

Går an å hive seg på skravletråden på generelt eller spilltråder for å øke antall fortere ;)
Okej! Så enkelt, men allikevel så vanskelig ;)

Det skjønnhet jeg godt! :eek:

Var det ingen andre kurs da? Har hatt de babysvømming flere dager i uken, både formiddag og ettermiddag, så finnes alltid et sted å snike seg med på

Vi er kun 4 på denne runden da
Nope alle var fulle her. :(
Så da blir det evt. når dette er ferdig.
Er inne der hver dag nå og sjekker haha
Overhysterisk mor;)

Jeg klarte å snakke til meg en gratis inngang for hele familien så litt flink er jeg da...haha

Back
Topp