Flinke du! Har ikke kommet meg opp ennå, men det vurderesHer er vasking av klær godt i gang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flinke du! Har ikke kommet meg opp ennå, men det vurderesHer er vasking av klær godt i gang![]()
jA bare litt lite meker jeg er slitenGod morgen!! Sovet godt?
Ååh Nei, har de tullet med bookingen?Godt hun trives bedre for hver gang
Ja vi gikk på et kurs. så har de rotet nå...trodde vi var med...men neida. jeg ble ikke blid![]()
hehe kan jo være greit å starte dagen snart jaFlinke du! Har ikke kommet meg opp ennå, men det vurderes![]()
JaÅåh Nei, har de tullet med bookingen?
Ånei, så kjedelig!Godt hun trives bedre for hver gang
Ja vi gikk på et kurs. så har de rotet nå...trodde vi var med...men neida. jeg ble ikke blid![]()
Kan ikke klagejA bare litt lite meker jeg er slitender da?
Ja det har viSovet godt?
Spesielt når mannen har bestemt at vi bør bli med båt han skal inn til drammen om en time, så kan vi svømme etterpåhehe kan jo være greit å starte dagen snart ja![]()
Det skjønnhet jeg godt!Jaså blir ikke noe her denne runden. Jeg hadde betalt og alt...så fikk jeg den beskjeden i ettertid.
Jeg var ikke så blid på tlf...huff...typisk meg
Takk det sammeØnsker alle dere søte en strålende dag![]()
Åh kjedeligJaså blir ikke noe her denne runden. Jeg hadde betalt og alt...så fikk jeg den beskjeden i ettertid.
Jeg var ikke så blid på tlf...huff...typisk meg
Bare å skravle for å komme seg oppoverKan noen forklare med hvordan topp100 funker?![]()
![]()
Okej! Så enkelt, men allikevel så vanskeligBare å skravle for å komme seg oppoverden teller antall poster du har skrevet den måneden, og så trekkes premiene fra de på listen. Noen premier må du i tillegg oppfylle noen andre krav (som min 500 poster og starte X antall tråder) og premien trekkes følgelig blant de som har klart det ^^
Går an å hive seg på skravletråden på generelt eller spilltråder for å øke antall fortere![]()
Ja det var i grunn det...men menÅnei, så kjedelig!
Good goodKan ikke klageføler meg uthvilt
Jada, kanskje bare litt liteJa det har videre?
hehe da er det greit opp og hoppeSpesielt når mannen har bestemt at vi bør bli med båt han skal inn til drammen om en time, så kan vi svømme etterpå![]()
Nope alle var fulle her.Det skjønnhet jeg godt!
Var det ingen andre kurs da? Har hatt de babysvømming flere dager i uken, både formiddag og ettermiddag, så finnes alltid et sted å snike seg med på
Vi er kun 4 på denne runden da