ikke like gøy detOoooj! Så deilig da!!
Tar det når som helst over dette :
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ikke like gøy detOoooj! Så deilig da!!
Tar det når som helst over dette :
Begge ungene sover nå. Vi har så langt badet, vandret litt rundt og spist lunsj ute. Skal inn til Alicante etterpå.Noen spennende planer i dag?
Veldig fortsatt like galeHåper det! Kjipt å være syk på ferie :/
Veldig...dårlig vær i Bergen visst nok.Nedtur å dra hjem når det er så fint vær :/
Håper jeg også AU!Uffdagod bedring
håper det går over før dere skal fly..
hihi så søtPusen kom på besøk (eller, jeg slapp henne inn siden jeg likevel er våken) - på seg mellom lån og meg, under dynavarmt der
Godt å høre!Det går overraskende bra for min delhehe L er i storform så da er det lettere og overleve på lite søvn
![]()
stemmer! hurra for 4mnd<3jadet gjorde du å sant?
tusen takk for det<3Den ser jeg
håpe øret går over i løpet av dagen og du ikke blir syk, god bedring isåfall![]()
hehe kvikk lunsj er jo så godt!! synd jeg ikke kan spise det lenger gittHehe litt kvalmfarlig med tilbud på kvikk lunsj! Kjøpte 5 pakker med 8 inni før påske hehe
tusen takk<3<3Å nei god bedring :/
kjipt ..gjlør visst det i Bergen ogsåSkjønner det ja! Her høljer det ned.. Får prøve å nyte dagen![]()
Stilig!!! fra hvor?Bestilt til lillegutt
Storebror hadde lik da han var liten, men den forsvant gitt......
![]()
Nei... Men ypperlig for å rydde hus daikke like gøy det![]()
Uff ja så kjedelighehe kvikk lunsj er jo så godt!! synd jeg ikke kan spise det lenger gitt
kult! pris?
her går det mye i Snickers, milkyway og StratosUff ja så kjedelig