• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Så du freias sjokolade Taco? Haha
syns det er kjedelig at vg avslører spakene omtrent føre fuglene fiser om morran
Haha, ja synes den var stilig. Lagret tom bildet :P

Leser ikke de artiklene med vilje. Vil heller catche dem selv :P

Men har blitt lurt av og til, spesielt av radio :P

Vedlegg

• 1459544505278.jpg
    1459544505278.jpg
    88,7 KB · Visninger: 2
Hvor ville dere bodd da?

Her har vi snakket litt om Frankrike (sør ofc) - men drømmen er og blir Australia. Mannen er ikke like gira, han synes det er litt langt unna alt og alle

Her snakket om så mange plasser, kunne godt bodd her for eks. Santa Pola.
Valencia også kanskje.

Mannen har fått tilbud om jobb i Housten og London så ikke Spania det da

Her snakket om så mange plasser, kunne godt bodd her for eks. Santa Pola.
Valencia også kanskje.

Mannen har fått tilbud om jobb i Housten og London så ikke Spania det da
Houston og London er ikke så dumt det heller da :P ene er kanskje litt langt unna og noe mer regn i London - eller kanskje ikke mtp Bergen? :P

Haha, ja synes den var stilig. Lagret tom bildet :p

Leser ikke de artiklene med vilje. Vil heller catche dem selv :p

Men har blitt lurt av og til, spesielt av radio :p
Gikk faktisk et par timer i sta føre jeg forsto hva det var for noe:P i begynnelsen så tenkte jeg bare å har dem kommet ut med en nye sjokolade:P forsto ikke med engang at det skulle være tilbehør til taco:P

Houston og London er ikke så dumt det heller da :p ene er kanskje litt langt unna og noe mer regn i London - eller kanskje ikke mtp Bergen? :p
Neida, det er heller ikke så dumt. Kunne bodd der jeg. Hadde vel valgt London selv tror jeg. Hehe ikke sikkert det er mer regn der nei:P

Uff L har vært våken i over 1 time nå-.- gruer meg allerede til i morgen da mannen skal på jobb og jeg har begge ungene alene, samt vi skal i bursdag. Håper virkelig han sovner snart

Uff L har vært våken i over 1 time nå-.- gruer meg allerede til i morgen da mannen skal på jobb og jeg har begge ungene alene, samt vi skal i bursdag. Håper virkelig han sovner snart
Sender søvn deres retning! Her snorkes det fra mann og barn :P

Lykke til i morgen ^^

Deilig da:D
Takk:D mistenker at vi hadde det litt for varmt på rommet :P
Håper dette fikk sove raskt etterpå.
Sovet som en stein, men våknet av at lille var urolig. Visste seg at det var en tissebleie fra en annen verden. Ser ut til at han vurderer å sove videre etter litt pupp :)

Håper dette fikk sove raskt etterpå.
Sovet som en stein, men våknet av at lille var urolig. Visste seg at det var en tissebleie fra en annen verden. Ser ut til at han vurderer å sove videre etter litt pupp :)
Sovna halv 5 og morran nå:P mistenker at den dagen her blir tung:P

Back
Topp