• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Da har frøkna spist grøt, men hun er ikke særlig gira på det altså.. Siste tre dagene har hun nesten ikke spist noe og lager knurrelyder og grimaser :P lurer på å lage avokado/banan i morgen i stedet :)
Min er litt skeptisk til grøt alene, men liker hvis jeg blander i litt sviskemos (og ikke svigermor som mobilen ville skrive :P)

Hm snuppa sovnet i vippestolen.. Håper jeg får lagt henne over i senga uten at hun våkner da :o litt verre å lirke henne ut av den kanskje..

Hm snuppa sovnet i vippestolen.. Håper jeg får lagt henne over i senga uten at hun våkner da :o litt verre å lirke henne ut av den kanskje..
Prøvde å legge min, men måtte plutselig hente mannen (som feira bryllupsdagen med kortspill med gutta :P), sovnet i bilsetet. Der og kan det bli vanskelig å lirke

God kveld:) noen som har blitt lurt i dag?
Jeg har ikke blitt lurt:P kom på den perfekte spøken til sambo litt for sent. Kjedelig for syns egentlig sånt her er litt morro:P

Jeg har ikke blitt lurt:p kom på den perfekte spøken til sambo litt for sent. Kjedelig for syns egentlig sånt her er litt morro:p
Hei;) Ikke blitt lurt nei.
Hva var det for en spøk da:P?

Jeg har ikke blitt lurt:P kom på den perfekte spøken til sambo litt for sent. Kjedelig for syns egentlig sånt her er litt morro:P
Har faktisk ikke blitt lurt denne gangen - tror jeg er for trøtt til å få medeg lureriene :P

Hva skulle du lure ham med?

I morgen skal vi svømme, evt gå tur (har blitt hekta på å lete etter munzee :p) og på søndag skal vi spise lunsj med noen venner og Kidsa deres.

Dere da?
Høres ut som en fin helg:)

I morgen skal vi en tur til inn til Alicante, var frem og tilbake med noen sko der..så må ha de har jeg funnet ut nå. Skal ellers handle mer på supermarkedet der. Ellers et marked til. Så spiste siste kvelden ute tenkte vi:)

Ja vi har snakket om utlandet selv vi...
Mannen kan jobbe i utlandet, men han er ikke så gira nå lenger
Hvor ville dere bodd da?

Her har vi snakket litt om Frankrike (sør ofc) - men drømmen er og blir Australia. Mannen er ikke like gira, han synes det er litt langt unna alt og alle

Høres ut som en fin helg:)

I morgen skal vi en tur til inn til Alicante, var frem og tilbake med noen sko der..så må ha de har jeg funnet ut nå. Skal ellers handle mer på supermarkedet der. Ellers et marked til. Så spiste siste kvelden ute tenkte vi:)
Perfekt avslutning på en perfekt ferie :)

Koselig med marked!

Har faktisk ikke blitt lurt denne gangen - tror jeg er for trøtt til å få medeg lureriene :p

Hva skulle du lure ham med?
Så du freias sjokolade Taco? Haha
syns det er kjedelig at vg avslører spakene omtrent føre fuglene fiser om morran

Back
Topp