Nææhh heheSmaker jo ikke stort![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nææhh heheSmaker jo ikke stort![]()
Min er litt skeptisk til grøt alene, men liker hvis jeg blander i litt sviskemos (og ikke svigermor som mobilen ville skriveDa har frøkna spist grøt, men hun er ikke særlig gira på det altså.. Siste tre dagene har hun nesten ikke spist noe og lager knurrelyder og grimaserlurer på å lage avokado/banan i morgen i stedet
![]()
Hvor langt er det kommet nå?
ikke godis?![]()
Hehe! Hm ja det kan jeg jo prøveMin er litt skeptisk til grøt alene, men liker hvis jeg blander i litt sviskemos (og ikke svigermor som mobilen ville skrive)
Oi hehe. aua i magenVet du hva jeg har spist tre kvikk lunsj.. Hjelpes meg!!!
Siste semi!
Å heldigSå gøy! Jeg har svømt med vill delfin i havet![]()
Håpe detHm snuppa sovnet i vippestolen.. Håper jeg får lagt henne over i senga uten at hun våkner dalitt verre å lirke henne ut av den kanskje..
Prøvde å legge min, men måtte plutselig hente mannen (som feira bryllupsdagen med kortspill med guttaHm snuppa sovnet i vippestolen.. Håper jeg får lagt henne over i senga uten at hun våkner dalitt verre å lirke henne ut av den kanskje..
Hadde glatt gjort det, hadde jeg funnet en greit betalt jobb derJeg tror vi skal flytte til syden, ungene sover så bra![]()
I morgen skal vi svømme, evt gå tur (har blitt hekta på å lete etter munzeeHva er deres planer for resten av helgen da?
HeiGod kveldnoen som har blitt lurt i dag?
Jeg har ikke blitt lurtkom på den perfekte spøken til sambo litt for sent. Kjedelig for syns egentlig sånt her er litt morro
![]()
Har faktisk ikke blitt lurt denne gangen - tror jeg er for trøtt til å få medeg lurerieneGod kveldnoen som har blitt lurt i dag?
Jeg har ikke blitt lurtkom på den perfekte spøken til sambo litt for sent. Kjedelig for syns egentlig sånt her er litt morro
![]()
Ja vi har snakket om utlandet selv vi...Hadde glatt gjort det, hadde jeg funnet en greit betalt jobb der![]()
Høres ut som en fin helgI morgen skal vi svømme, evt gå tur (har blitt hekta på å lete etter munzee) og på søndag skal vi spise lunsj med noen venner og Kidsa deres.
Dere da?
Hvor ville dere bodd da?Ja vi har snakket om utlandet selv vi...
Mannen kan jobbe i utlandet, men han er ikke så gira nå lenger
HeiIkke blitt lurt nei.
Hva var det for en spøk da?
Var hos Gyno i dag, for og sette inn spiral, haDDE vært morsomt å sendt ultralydbilde til minsten til hanHar faktisk ikke blitt lurt denne gangen - tror jeg er for trøtt til å få medeg lureriene
Hva skulle du lure ham med?
Perfekt avslutning på en perfekt ferieHøres ut som en fin helg
I morgen skal vi en tur til inn til Alicante, var frem og tilbake med noen sko der..så må ha de har jeg funnet ut nå. Skal ellers handle mer på supermarkedet der. Ellers et marked til. Så spiste siste kvelden ute tenkte vi![]()
Så du freias sjokolade Taco? HahaHar faktisk ikke blitt lurt denne gangen - tror jeg er for trøtt til å få medeg lureriene
Hva skulle du lure ham med?