Det hadde vært gøyVeldig!! Håpe noen av oss vinner![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde vært gøyVeldig!! Håpe noen av oss vinner![]()
Så gøy!Ja vi koste oss masse
OJ ridde på ponni også![]()
I brunt skinn var det ikke? Den er jo fin men kanskje ikke helt min stilHva syns dere om vesken noen vinner denne mnd da?![]()
Har du vunnet noe her før?Det hadde vært gøy![]()
ja kunne ri på kamel også, men det var for voldsomt og æsjSå gøy!![]()
Ja det er den som trekkes om nå.I brunt skinn var det ikke? Den er jo fin men kanskje ikke helt min stil![]()
Har du vunnet noe her før?ja du har vel det....?
Stemmer.Ja voksi city![]()
Hehe jeg har ridd på det før men var ikke det mest behageligeja kunne ri på kamel også, men det var for voldsomt og æsj![]()
Åja får inn å titte igjenJa det er den som trekkes om nå.
men tenker på den for april. Som man kan nomiere noen til så trekkes det. Den er oransje
Fnis, man må jo kose seg på ferieJeg tror jeg går opp 5kg på denne turen...også etter påsken gitt!! Yeah Yeah![]()
Nei hehe. kan ikke tro detHehe jeg har ridd på det før men var ikke det mest behagelige![]()
Tenkte å nominere meg selv haha neidaÅja får inn å titte igjentenkt å nominere noen?
Jada og gikk litt amokk i går på et supermarked. de hadde sykt mye godt uten gluten. Haugevis av varer hvor det stod sin gluten. var jo himmel for megFnis, man må jo kose seg på ferie![]()
Nei hehe. kan ikke tro det
Har aldri gjort det selv, men har svømt med sjøløver![]()